Inga Songin, związana z Reckitt od maja 2020 r., może pochwalić się imponującymi wynikami. Pod jej kierownictwem region PLEE (Polska i Europa Wschodnia) osiągnął wyraźny wzrost wskaźników biznesowych i marketingowych. Marki Reckitt tj. np.: Durex, Strepsils, czy Nurofen zwiększyły swoją rozpoznawalność i obecność na rynku, a realizowane projekty marketingowe zostały docenione prestiżowymi nagrodami branżowymi: Cannes Lion, Effie, KTR oraz Złotymi Spinaczami.
– Przez ostatnie lata przedefiniowaliśmy wizję i strategię firmy, ale także skutecznie przeprowadziliśmy transformację marketingową z naciskiem na potrzeby konsumentów oraz pacjentów. Szczególnie dumna jestem z wdrożonych programów społecznych oraz rozwoju portfolio innowacyjnych produktów, które odpowiadają na aktualne potrzeby rynku. Nasze działania przełożyły się na wyniki biznesowe oraz poprawę wskaźników zaangażowania zespołu marketingowego w regionie PLEE – podkreśla Inga Songin.
Inga Songin posiada 20-letnie doświadczenie w biznesie, obejmujące role marketingowe i rozwój kategorii w czołowych międzynarodowych korporacjach. Przed dołączeniem do Reckitt zajmowała stanowiska kierownicze w takich firmach jak Danone, gdzie jako Regional Marketing Director odpowiadała za portfolio marek Żywiec Zdrój, Activia, Actimel, Danio, Danonki, Alpro oraz wcześniej w Nivea, Kimberly-Clark (Velvet, Huggies) i Unilever.
– Wierzę, że moje doświadczenie oraz zaangażowanie pomogą w dalszym umacnianiu pozycji Reckitt na rynku Europy Wschodniej. Kluczowym elementem mojej pracy będzie wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań marketingowych, wzmacnianie relacji z partnerami biznesowymi oraz dostosowywanie portfolio do zmieniających się potrzeb konsumentów. Razem z zespołem będziemy dążyć do realizacji ambitnych celów, które przyniosą wartość dodaną zarówno naszym klientom, jak i firmie – dodaje Inga Songin.
Inga Songin jest absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, podyplomowych studiów z zakresu strategii sprzedaży i marketingu usług oraz programu CEDEP. Aktywnie działa w branży jako jurorka prestiżowych konkursów, takich jak Effie Polska, Effie Europe, Effie Global (gdzie pełniła funkcję przewodniczącej jury), KTR, Mixx Awards oraz konkurs „Dyrektor Marketingu Roku”. Jest również prelegentką licznych konferencji branżowych. W 2022 roku otrzymała tytuł Dyrektora Marketingu Roku, a w 2023 roku została wyróżniona mianem Osobowości Roku.
Więcej newsów z branży TUTAJ.