To wydarzenie to obowiązkowy punkt w kalendarzu dla wszystkich, którzy chcą zgłębić tajniki skutecznej obsługi klienta i wymienić się doświadczeniami z ekspertami branży. Temat przewodni: Trudny klient. Tegoroczna edycja koncentruje się na jednym z kluczowych wyzwań w CX – pracy z wymagającymi klientami. Jak skutecznie radzić sobie w trudnych sytuacjach? Jakie strategie, narzędzia i technologie mogą pomóc w budowaniu pozytywnych relacji? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą doświadczeni praktycy i eksperci, dzieląc się swoją wiedzą podczas paneli dyskusyjnych i warsztatów.
Część bezpłatna (FREE ENTRY) – trzy eksperckie panele dyskusyjne poświęcone strategiom, komunikacji i technologiom w obsłudze trudnych klientów, czas na networking oraz możliwość odwiedzenia stoisk naszych partnerów
Część płatna (MISSION CX) – dodatkowy panel dotyczący KPI i efektywności, prezentacja unikalnych wyników badań “Trudny klient w CC” oraz praktyczne warsztaty, które pozwolą natychmiast wdrożyć nowe rozwiązania.
Wydarzenie Let’s talk about CX nie mogłoby się odbyć bez wsparcia partnerów, którzy aktywnie angażują się w rozwój branży i dostarczają innowacyjne rozwiązania. Wśród nich znaleźli się: CCTRAINING, kancelaria prawna CORE Law, yarrl, Zoom & Exclusive Networks. Podczas konferencji będzie można odwiedzić ich stoiska, poznać ich rozwiązania i porozmawiać.
Konferencja skierowana jest do liderów, kierowników lub managerów zespołów CC, managerów działu monitoringu jakości, szkoleń, customer experience lub reklamacji, dyrektorów operacyjnych działu obsługi klienta, CX lub HR, osób odpowiedzialnych za strategię obsługi klienta w firmie, ekspertów branży CC&CX, specjalistów zajmujących się obszarem reklamacji/jakości/szkoleń.
Wydarzenie jest dla każdego, kto szuka inspiracji, danych i analiz nt. trendów i rynkowych best practice w zakresie zarządzania procesami obsługi trudnego klienta.
· Szczegółowa agenda: kliknij.
· Rejestracja: tutaj.
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.
Więcej newsów z branży TUTAJ.