Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio, znane z innowacyjnego podejścia do komunikacji opieki paliatywnej, po raz kolejny wyłamuje się z utartych schematów. W najnowszej kampanii „Good Time to DAJ”, zwraca uwagę na to, że ostatnie chwile życia nie muszą być pełne bólu i cierpienia – mogą być pełne chwil szczęścia. Zamknij oczy. Pomyśl o swoich chwilach szczęścia.
W spotach występują trzej bohaterowie – młoda kobieta, mężczyzna w średnim wieku i… marynarz – którzy, zamykając oczy, wspominają chwile szczęścia i radości z ich życia. Przesłanie jest jasne: każda chwila, nawet ta trudna, zasługuje na to, by przeżyć ją z uśmiechem. Ciepła atmosfera spotów i prosty przekaz „Daj nieuleczalnie chorym żyć dobrze, do samego końca” mają dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców.
– Często nie mamy czasu, by pomyśleć o tym, co naprawdę daje nam radość. Czasami to dopiero trudne momenty w naszym życiu pomagają nam to dostrzec. Codziennie dbamy, aby życie chorujących ludzi na końcu ich drogi było szczęśliwe. A czym jest szczęście? Zamknij oczy, uśmiechnij się i pomyśl o swojej chwili szczęścia. Dla chorych te momenty wyglądają tak samo – mówi Anna Jochim-Labuda, dyrektor Puckiego Hospicjum.
Czas umierania może być dobry, dlatego symbolem kampanii stały się zamknięte oczy i uśmiech. Ten motyw przewodni jest widoczny w kampanii display, spotach reklamowych, a także w mediach społecznościowych.
Pomoc nieuleczalnie chorym jest prostsza, niż mogłoby się wydawać. W ramach kampanii #GoodTimeToDaj Puckie Hospicjum zachęca do dwóch prostych działań, które mogą zrobić dosłownie wszyscy. Po pierwsze, wystarczy przekazać 1,5% swojego podatku na rzecz Puckiego Hospicjum.
Po drugie, każdy może wziąć udział w wyzwaniu #GoodTimeToDaj. Wystarczy podzielić się zdjęciem z zamkniętymi oczami i uśmiechem na swoich profilach społecznościowych, oznaczając je #goodtimetodaj. Dodatkowo można zaprosić znajomych do wzięcia udziału w wyzwaniu, pokazując, że życie – nawet w obliczu choroby – pełne jest pięknych chwil.
Kampania ruszyła 13 marca i obejmuje działania m.in. w social mediach, kanałach digital oraz kinie.
Za opracowanie koncepcji działań odpowiedzialna jest DDB Warszawa, za produkcję sesji oraz spotów video Papaya Films, natomiast za działania komunikacyjne oraz zakup mediów – 38Content Communication.
Więcej informacji o kampanii można znaleźć na stronie goodtimetodaj.pl oraz hospitium.org.
Spoty kampanii można zobaczyć w serwisie YouTube.
Więcej newsów z branży TUTAJ.