Logo

Marketing MIX

Tomasz Fornal i Marysia Jeleniewska w kampanii marki Huawei

Huawei CBG Polska rozpoczął kampanię promującą najnowsze słuchawki z otwartą konstrukcją HUAWEI FreeArc. Chcąc podkreślić doskonały dla osób aktywnych charakter urządzenia, Huawei został partnerem technologicznym 116 123 Półmaratonu Warszawskiego.  Do wsparcia udziału marki w wydarzeniu zaangażowani zostali znani liderzy opinii, tacy jak Joanna Jóźwik, Kamil Szymczak, Agata Łyzińska i Agata Sacewicz. Ponadto w kampanii udzielają się Tomasz Fornal – czołowy polski siatkarz oraz Marysia Jeleniewska – influencerka, której energia i kreatywność inspirują miliony młodych ludzi na TikToku.

Huawei kontynuuje strategię wzmacniania wizerunku marki w Polsce oraz zwiększania świadomości oferowanych urządzeń, koncentrując się na innowacyjnym sportowym designie i funkcjonalności. Kampania promująca HUAWEI FreeArc podkreśla ich otwartą konstrukcję, lekkość i wygodę użytkowania, czyniące je idealnym wyborem dla osób aktywnych fizycznie. Szczególny nacisk położono na technologię otwartego dźwięku, która zapewnia pełne doznania muzyczne bez odcinania się od otoczenia – kluczowy aspekt zarówno dla biegaczy, jak i entuzjastów innych sportów.

Istotną rolę w kampanii odgrywają osoby związane z marką długoterminowo, Tomasz Fornal – czołowy polski siatkarz – oraz Marysia Jeleniewska, jedna z najpopularniejszych influencerek w Polsce. Marka angażuje zróżnicowane grono twórców, w tym sportowców, aby promować zdrowy styl życia wśród szerokiej grupy odbiorców.

– HUAWEI FreeArc totalnie robią robotę na treningu – dźwięk mocny, komfort i mogę być cały czas w kontakcie z otoczeniem. Do tego świetnie leżą i nie przeszkadzają nawet przy intensywnym bieganiu czy treningu siłowym. Idealne dla kogoś, kto żyje aktywnie – mówi Tomasz Fornal.

Huawei partnerem technologicznym 116 123. Półmaratonu Warszawskiego

Centralnym punktem kampanii promocyjnej Huawei jest partnerstwo z 116 123. Półmaratonem Warszawskim. W ramach wydarzenia marka zaprosiła uczestników do wzięcia udziału w „Rytmicznej Rozgrzewce z Huawei”, która pomogła rozpocząć bieg we właściwym rytmie. Poprowadziła ją Joanna Jóźwik, lekkoatletka, medalistka Mistrzostw Europy, piąta kobieta na świecie podczas Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro w 2016 roku, oraz inne znane osobistości: Kamil Szymczak, Agata Łyzińska i Agata Sacewicz. Dodatkowo w Strefie Huawei można było wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania były słuchawki HUAWEI FreeArc, a każdy uczestnik biegu otrzymał specjalny voucher zniżkowy na zakup produktów marki Huawei.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Wavemaker, a działania influencerskie nadzoruje agencja Ogilvy PR.

Jako uzupełnienie do działań marki, realizowana jest komunikacja wspierająca premierową sprzedaż HUAWEI FreeArc przy aktywnym wsparciu partnerów biznesowych firmy – u operatorów sieci Play, T Mobile, jak również w sklepach sieci Media Expert, Media Markt, Decathlon, RTV Euro AGD, x-kom i Komputronik. Producent, we współpracy z partnerami, przygotował także specjalną ofertę dla kupujących, która trwa do 13 kwietnia 2025 r.


Więcej newsów z branży TUTAJ.

TAGS