Wśród potwierdzonych prelegentów i panelistów są: Olga Junkuszew, Kierowniczka Wydziału Komunikacji i Promocji w Związku Harcerstwa Polskiego; Jacek Pawlak Dyrektor kreatywny, strategiczny i właściciel w tenpawlak & co.; Anna Przyłuska-Kwiatkowska, Kierowniczka Działu Promocji Turystyki w Stołecznym Biurze Turystyki, Marta Kobinska, Dyrektor Finansowa w Create the Flow; Cezary Dudek, Head of Marketing & Communications w Nextbike Polska, Jacek Dziura, Dyrektor Pionu Mediów i Komunikacji w NASK.
Panel dyskusyjny poprowadzi dr Bartłomiej Machnik, prowadzący program „Twój Branding” w Biznes 24, wykładowca akademicki i ekspert współpracujący z kadrą zarządzającą w obszarze budowania marki osobistej.
Ogłoszenie pozostałych prelegentów, panelistów i pełnej agendy wkrótce.
Partnerami wydarzenia zostali: Fundacja Maraton Warszawski, Next Bike Polska i Aplikuj.pl, a patronem medialnym Ican Institute.
Wydarzenie skierowane jest do osób pracujących m.in. w działach marketingu fundacji, ministerstw, uczelni wyższych, urzędów miejskich, centralnych oraz organizacji pozarządowych. Organizatorzy zapraszają także marketerów, managerów, agencje kreatywne, domy mediowe i wszystkich zainteresowanych marketingiem w tych obszarach.
MEETUP 404 to inicjatywa, która zrodziła się w środowisku SEO, ale szybko rozszerzyła formułę o szeroko rozumiany digital. W poprzednich edycjach poruszano tematy m.in. AI (z udziałem Microsoft i Ministerstwa Cyfryzacji), Content Creation (z udziałem Anny Ledwoń-Blachy, Tomasza Palaka, Kamy Kotowskiej, Bartosza Walata czy Daniela Przygody) oraz marketingu biznesowego (z udziałem Plente, Senuto, WhitePress i Rafała Szymańskiego).
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, a uczestnicy będą mogli również odwiedzić stoiska partnerów i nawiązać cenne kontakty biznesowe podczas networkingu.
MEETUP 404: GOV & NGOs
Data i miejsce: 22 maja 2025, Przestrzenie Bruna, ul. Białostocka 22, Warszawa
Darmowe zapisy i szczegóły: tutaj.
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.
Więcej newsów z branży TUTAJ.