Kampania pokazuje, jak kobiety – w obawie przed przemocą – podejmują na co dzień liczne środki ostrożności: noszenie zbyt luźnych ubrań, trzymanie kluczy w dłoni, unikanie butów na obcasie czy symulowanie rozmów telefonicznych.
Te z pozoru drobne gesty są przejawem głębokiego problemu – życia w ciągłej gotowości, zamiast w poczuciu bezpieczeństwa. Feminoteka deklaruje, że dzięki środkom z 1,5% podatku będzie dalej walczyć o świat, w którym kobiety nie muszą się bać.
Historie i insighty do kampanii zostały zebrane od społeczności Fundacji w mediach społecznościowych. Bazują wiec na prawdziwych przykładach zachowań kobiet.
Kampania potrwa do końca okresu rozliczeń podatkowych i będzie obecna w przestrzeni miejskiej (outdoor, LED) oraz online, na kanałch social media Feminoteki.
Za kreację i realizację odpowiada agencja Kierunek Kreatywny i dom produkcyjny Truskavka. Zdjęcia wykonała Ola Walków.
Więcej informacji znajduje się na stronie Feminoteki.
Więcej o kampanii i jej twórcach: tutaj.
Więcej newsów z branży TUTAJ.