– Muzyka, obok technologii, to jeden z najlepszych czynników łączących ludzi – niezależnie od tego kim jesteśmy, czy jak bardzo się od siebie różnimy, dobra zabawa potrafi zbliżyć do siebie nawet nieznajomych. W dzisiejszym, mocno spolaryzowanym świecie, naprawdę potrzebujemy bliskości i współpracy – powiedziała Paulina Rekosz, dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką i Customer Experience w T-Mobile Polska. – Dlatego właśnie misją naszej marki jest burzenie barier oraz budowanie wzajemnego zrozumienia – cel ten chcemy osiągać za pomocą różnych inwestycji oraz projektów. Jednym z nich jest właśnie to partnerstwo z Audioriver Festival, który opiera się na wspólnotowości, otwartości na drugiego człowieka i nowe brzmienia – dodała.
T-Mobile Electronic Beats będzie obecne na całym festiwalu Audioriver w Łodzi. W jego centralnym miejscu stanie strefa operatora, która poprawi komfort osób bawiących się na festiwalu, oferując przestrzeń do odpoczynku czy podładowania telefonu. To jednak nie wszystko, bowiem trzonem współpracy jest burzenie barier międzyludzkich i działania, które mają na celu podniesienie poziomu doświadczenia uczestników oraz wywołanie wyjątkowych przeżyć, które na długo zostają w pamięci. Zostaną one ogłoszone wkrótce. Partnerstwa takie jak to, sprawiają, że festiwale stają się bardziej nowoczesne, interaktywne i dopasowane do potrzeb współczesnej publiczności.
– Współpraca Audioriver i T-Mobile Electronic Beats pozwala nam rozwijać festiwal, tak jak zakładaliśmy, gdy przenosiliśmy się do Łodzi. Lepszy program, więcej dodatkowych aktywności na terenie Łódzkich Błoni, który swoją drogą też w tym roku nieco się powiększy… Cieszymy się, że możemy pracować wspólnie z marką, która jest tak mocno zakorzeniona w kulturze muzyki elektronicznej i dobrze rozumie potrzeby zarówno osób uczestniczących w wydarzeniach tego typu, jak i wspiera od lat artystów i artystki z Polski oraz z zagranicy – mówi Piotr Orlicz-Rabiega, pomysłodawca festiwalu.
Ogłoszona współpraca jest rozwinięciem działań podjętych przy okazji festiwalu Zorza organizowanego przez Dawida Podsiadło w Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie, Krakowie, Gdańsku i Katowicach. Audioriver i T-Mobile Electronic Beats prezentują tam wspólnie scenę z wyjątkowymi koncertami zamówionymi specjalnie na tę okazję.
Audioriver Together With T-Mobile Electronic Beats odbędzie się 11 lipca na Łódzkich Błoniach. Wiemy już, że w Łodzi wystąpią m.in. Tiësto, Chase & Status, Charlotte de Witte, Sara Landry, Gesaffelstein, Adriatique, Mall Grab, DJ Heartstring, HI-LO, VTSS b2b Job Jobse, KI/KI i jeszcze ponad setka innych artystów.
Wkrótce zostaną ogłoszone nazwiska kolejnych artystów, w tym headlinerki Audioriver Festival 2025.
Karnety i bilety na poszczególne dni są jeszcze dostępne. Więcej informacji znajduje się na stronie Audioriver.
Współorganizatorem Audioriver Together With T-Mobile Electronic Beats jest Łódzkie Centrum Wydarzeń.
Więcej newsów z branży TUTAJ.