Logo

Marketing MIX

Wojtek Kardyś doradcą strategicznym nowego działu Personal Branding w agencji oLIVE media

Agencja komunikacji 360° oLIVE media wychodzi naprzeciw trendom i odpowiada na rosnące zapotrzebowanie rynku na profesjonalne zarządzanie wizerunkiem nie tylko spółek, ale również osób fizycznych, tworząc wyspecjalizowany dział Personal Branding. Zespół ekspertów skupi się na budowaniu silnych i autentycznych marek osobistych prezesów, liderów opinii oraz ekspertów branżowych. Za doradztwo strategiczne dla klientów w zakresie obecności na LinkedInie odpowiadać będzie Wojtek Kardyś, a w mediach tradycyjnych – Olivia Drost.

Do tej pory budowanie wizerunku osób publicznych było częścią szerszych działań zespołów public relations oraz social media. oLIVE media idzie o krok dalej, tworząc dedykowaną jednostkę, której jedynym celem będzie wspieranie klientów w osiągnięciu pozycji eksperta i lidera w swojej branży. Dział Personal Branding zajmie się kompleksową obsługą marek osobistych, w tym profesjonalnym prowadzeniem profili w mediach społecznościowych ze szczególnym naciskiem na LinkedIn oraz pozycjonowanie eksperckie w mediach biznesowych i branżowych.

Doradcą strategicznym nowego działu został Wojtek Kardyś, partner agencji oLIVE media i uznany ekspert w dziedzinie komunikacji internetowej oraz personal brandingu, który w 2024 roku zajął 6. miejsce w rankingu najbardziej zasięgowych twórców na LinkedInie, a wyprzedzili go tylko dr Maciej Kawecki, Rafał Brzoska, Szymon Szczęśniak, Michał Sadowski oraz Martyna Wojciechowska. Wojtek będzie odpowiedzialny za budowanie strategii komunikacji dopasowanych do indywidualnych celów i wartości klienta oraz za szkolenia z zakresu budowania marki osobistej.

– Możliwość tworzenia działu Personal Branding to dla mnie oczywisty krok w karierze, która trwa od ponad 10 lat. Osobiście uważam, że ten nowy dział w oLIVE media może zrewolucjonizować branżę komunikacji w Polsce. Dlaczego? Bo jest zauważalny trend w social mediach. Widzimy, że użytkownicy, klienci, internauci ufają zdecydowanie bardziej CZŁOWIEKOWI, nie marce. Zostało to też zauważone przez innych – również top management (w końcu!). My chcemy być liderem tej nowej gałęzi komunikacyjnej. Chcemy ją sprofesjonalizować. Chcemy wskazać kierunek. Mamy ogromne kompetencje social mediowe (i to nie tylko LinkedIn), ale też i PR-owe, które są niezbędne w szerokich działaniach personal brandingowych – mówi Wojtek Kardyś. – Wspólnie będziemy dążyć do tego, aby nasi klienci byli nie tylko widoczni w przestrzeni publicznej, ale przede wszystkim postrzegani jako liderzy opinii w swoich dziedzinach. Zrobimy z nich social mediowych kozaków. Już moja w tym głowa.

Zespół Personal Branding oLIVE media rozpoczyna swoją działalność z początkiem maja. Agencja prowadzi aktywną rekrutację specjalistów zainteresowanych pracą z inspirującymi osobistościami i tworzeniem przełomowych strategii komunikacji.

– Jako była dziennikarka wiem, jak ważną rolę w kształtowaniu eksperckości odgrywają również media tradycyjne. Najlepiej poprowadzone social media nie wystarczą, by uzyskać pewne uznanie, szczególnie w biznesie. Wywiad w jakościowym tytule biznesowym czy wypowiedź ekspercka w branżowym artykule to taka wisienka na torcie, dodająca wiarygodności i zaufania – dodaje Olivia Drost, CEO oLIVE media.


Więcej newsów z branży TUTAJ.