Logo

Marketing MIX

Łukasz Piszczek twarzą najnowszej kampanii Recman

Marka Recman po raz kolejny umacnia swoją pozycję na rynku odzieży premium, prezentując kolekcję stworzoną we współpracy z Łukaszem Piszczkiem – byłym reprezentantem Polski w piłce nożnej. Kampania „Poczuj Jakość Premium” została zaprojektowana z myślą o mężczyznach , którzy cenią świadome wybory, wysoką jakość i ponadczasową elegancję.

Kolekcja wyróżnia się starannym doborem materiałów, szlachetnym wykończeniem oraz perfekcyjnym dopasowaniem, odpowiadając na potrzeby najbardziej wymagających klientów. W ofercie znajdują się produkty z wysokogatunkowych tkanin i dzianin w tym: marynarki, komplety, okrycia wierzchnie, koszulki polo czy dodatki, które razem tworzą spójne i funkcjonalne stylizacje idealne na nadchodzące letnie miesiące. Kolekcja stanowi harmonijne połączenie estetyki z funkcjonalnością. To propozycja dla mężczyzn, którzy oczekują od odzieży nie tylko eleganckiego wyglądu, ale także komfortu użytkowania i trwałości na lata.

– Współpraca z Łukaszem Piszczkiem to dla nas ważny krok w umacnianiu wizerunku marki Recman jako synonimu męskiej elegancji, jakości i nowoczesnego stylu. Łukasz to postać, która inspiruje – jego profesjonalizm, konsekwencja w dążeniu do celu oraz nienaganna prezencja idealnie odzwierciedlają wartości, które są fundamentem naszej marki – podkreśla Anna Olbryś, Dyrektor Kreatywna marki Recman.


Więcej newsów z branży TUTAJ.