Na stronie napraw.wd40.pl konsumenci mogą zgłaszać swoje historie renowacji z użyciem produktów WD-40 i zawalczyć o atrakcyjne nagrody pieniężne. Konkurs trwa do 15 czerwca 2025 r., a jego mechanizm jest prosty: należy zrobić zdjęcie lub nakręcić wideo, w którym odnawia się dowolny przedmiot z pomocą WD-40, wysłać zgłoszenie i… tyle!
More Bananas odpowiada za kompleksową aktywację kampanii w digitalu – od strategii i koncepcji kreatywnej, przez działania paidowe, komunikację marki na Instagramie, Facebooku i TikToku, współpracę z influencerami oraz produkcję materiałów promocyjnych. Kampania opiera się na idei sprawczości i trendzie #repairdontreplace, promując upcykling i odnawianie codziennych przedmiotów.
– WD-40 to produkt, który zna każdy, ale nie każdy wie, jak szerokie ma zastosowanie. Dlatego nasza kampania nie tylko angażuje, ale też edukuje. W tworzonych przez nas materiałach udowadniamy, że praktycznie każdy może podarować przedmiotom drugie życie. Dodatkowo lubimy akcje, które prowokują odbiorców do kreatywnego działania, nawet jeśli przy okazji trochę się ubrudzą (uśmiech) – mówi Karolina Mrowiec, Senior Social Media Specjalistka w More Bananas.
Więcej newsów z branży TUTAJ.