1. Original – klasyka w nowym wydaniu
Od tego produktu wszystko się zaczęło. Linia Original łączy ponadczasową formę z innowacyjną technologią XXI wieku. Subtelnie grawerowany front dostępny w trzech kolorach – czarnym, białym i szarym – skrywa nowoczesny polimerowy kondensator, który zapewnia stopniowe uwalnianie zapachu aż do 90 dni. Produkt idealnie nadaje się do personalizacji – można wybrać kolor ramki, zapach, a także dodać grawer lub nadruk loga marki.
2. Vibear – zapach w nowoczesnej formie misia
Vibear to odpowiedź Vinove na potrzeby młodszych klientów, którzy cenią sobie oryginalne wzornictwo i funkcjonalność. Kształtem nawiązuje do pluszowego misia, jednak jego wykonanie to majstersztyk designu: metalizowane body, kolorowy polimer oraz dwie opcje montażu: zarówno do powieszenia na lusterku, jak i umieszczenia w kratce wentylacyjnej. Produkt zadebiutował na targach Automechanika 2024 we Frankfurcie i już zyskał rzesze fanów. Dostępny w ośmiu wersjach zapachowych i kolorystycznych, z możliwością personalizacji opakowania.
3. Prestige Wood – luksus zamknięty w drewnie
W branży motoryzacyjnej drewno od zawsze symbolizowało elegancję i prestiż – nie inaczej jest w przypadku linii Prestige Wood. Fronty tych perfum wykonane są z prawdziwego drewna (do wyboru: czarny dąb, orzech amerykański, jesion, heban), które pozyskiwane jest z certyfikowanych źródeł. Każdy rodzaj drewna został sparowany z odpowiednio dobranym zapachem. Całość wieńczy metalizowana, grafitowa ramka, podkreślająca ekskluzywny charakter produktu. Prestige Wood to także najchętniej wybierana opcja do personalizacji.
4. Classic Leather – ponadczasowa elegancja
Kolekcja Classic Leather to synonim klasy i wyrafinowania. Perfumy z tej linii mają fronty wykończone ekologiczną skórą w kolorach: écru, szarym lub brązowym, połączone z grafitową, metalizowaną ramką. Dzięki możliwości tłoczenia logo na skórze, produkty prezentują się niezwykle elegancko również w wersji personalizowanej, stanowiąc idealne uzupełnienie wnętrza każdego samochodu.
5. Vinove Scented Card – zapachy w formie kartki
Minimalizm, estetyka i funkcjonalność – tym charakteryzuje się zapachowa kartka Vinove. Zainspirowana geometrią kryształów i nowoczesną architekturą, dostępna w ośmiu zapachach, łączy elegancki wygląd z praktycznym zastosowaniem. Może być zawieszona w samochodzie, garderobie, pokoju hotelowym czy szafie. Uzupełnieniem jest czarna, elegancka tasiemka, którą – podobnie jak opakowanie – można personalizować.
Vinove to nie tylko zapachy, ale całe doświadczenie: to designerskie dodatki, które podnoszą estetykę każdego wnętrza samochodu i pozostawiają trwałe wrażenie – zarówno zapachowe, jak i wizualne.
Niezależnie od tego, czy szuka się idealnego dodatku dla siebie, czy eleganckiego gadżetu dla swojej marki – Vinove to wybór, który pachnie luksusem.
Informacje o wszystkich produktach są dostępne na stronie Vinove oraz w mediach społecznościowych: Facebooku oraz Instagramie.
Z ofertą marki Vinove będzie można zapoznać się 17 i 18 września podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu, odwiedzając stoisko I2, Hala nr 1.
Rejestracja rusza już w maju!
Więcej newsów z branży TUTAJ.