Prace można zgłaszać w 18 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Shelf decoration, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids, Rozrywka, EKO POS oraz PETS POS.
– Konkurs odbywa się już po raz siedemnasty, od lat cieszy się dużym zainteresowaniem wśród producentów materiałów wspierających sprzedaż. To również doskonała okazja dla tych, którzy poszukują świeżych pomysłów i inspiracji. W rozmowach z producentami POS wszyscy podkreślają, że znają i obserwują ten konkurs, a ci, którzy biorą w nim udział, już po zakończeniu każdej z edycji myślą o tym, co zaprezentują w kolejnej. Konkurs towarzyszy targom Festiwal Marketingu (w tym roku odbędą się 18 i 19 września), które przyciągają wielu specjalistów z branży reklamowej, a ci zawsze żywo interesują się stoiskiem konkursowym – mówi Magdalena Wilczak, opiekun konkursu z ramienia OOH magazine.
Obecnie trwa praca nad składem tegorocznego Jury, które wyłoni zwycięzców w poszczególnych kategoriach. Realizacja, która zdobędzie najwięcej głosów, otrzyma GRAND PRIX konkursu. Dodatkowo, także osoby odwiedzające targi będą mogły głosować na zgłoszone prace – POS z największą liczbą głosów zdobędzie NAGRODĘ PUBLICZNOŚCI.
Po raz pierwszy pojawi się nowa opcja oddania głosów online. Głosowanie Internautów, co wprowadzi nową kategorię i nagrodę. Dzięki temu więcej osób zobaczy zgłoszenia, co zwiększy zasięg w głosowaniu nie będą mogli wziąć udziału zgłaszający.
Zgłoszenia oraz więcej informacji można uzyskać kontaktując się z: Magdaleną Wilczak, magdalena@oohmagazine.pl tel. 884 077 607
REGULAMIN. FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY.
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 8 sierpnia.
Film z poprzedniej edycji targów Festiwal Marketingu:
Konkurs POS STARS organizowany jest przez OOH magazine.
Więcej informacji na temat poprzednich edycji konkursu znajdziesz TUTAJ.