Wieczór rozpoczął się od przejścia przez wyjątkową instalację – tunel historii, który przywoływał najważniejsze momenty z życia firmy oraz wspomnienia jej pracowników. Następnie goście wzięli udział w części oficjalnej z efektownym laser show, po którym czekały na nich animacje taneczne, quiz wiedzy o firmie oraz koncert zespołu Reverb Band, który rozgrzał parkiet największymi hitami.
Nie zabrakło również strefy chillout i nowoczesnych fotobudek (w tym 360°), a cały wieczór był dokumentowany przez profesjonalnego fotografa i ekipę wideo – tak, by te wyjątkowe chwile pozostały także w formie cyfrowej.
– Jubileusz był dla nas nie tylko momentem celebracji, ale także okazją do wyrażenia wdzięczności wobec naszych pracowników. Dzięki wsparciu Creative Brand Stories mogliśmy stworzyć wydarzenie, które połączyło emocje, wspomnienia i wspólną zabawę – mówi Dominik Kania, Prezes Zarządu, Woodward Poland.
Jubileusz firmy Woodward stanowi przykład wydarzenia, które skutecznie łączy narrację marki z realnym doświadczeniem gości – i to w rytmie tańca oraz z nową energią na kolejne dekady działalności.
– Dobrze zaprojektowany jubileusz czy gala to nie tylko celebracja minionych lat, ale punkt zwrotny w strategii komunikacyjnej całej firmy – miejsce, w którym marka może na nowo zdefiniować swój głos, zacieśnić relacje i pokazać swoje wartości w działaniu. To jest nasze podejście do organizacji takich wydarzeń – mówi Monika Buchwald, CEO oraz Head of Creative & Strategy w Creative Brand Stories.
Agencja Bossa Nova Events, będąca częścią Creative Brand Stories, odpowiadała za koncepcję, kreację, produkcję i realizację wydarzenia.
Więcej newsów z branży TUTAJ.