Logo

Trade marketing

#DobrzeMieć Żabkę! – nowa kampania promująca własny biznes w sieci Żabka

Żabka wystartowała z kampanią #DobrzeMieć Żabkę!, która w autentyczny i angażujący sposób promuje ofertę franczyzową sieci. Jej bohaterami są przedsiębiorcy, którzy dzielą się swoimi historiami i opowiadają, co zyskali, decydując się na własny biznes pod zielonym szyldem. Dodatkowo kandydaci, którzy w maju i czerwcu otworzą sklep Żabka, mogą zyskać aż 10 000 zł netto na start biznesu.

tam

Nowy sezon podcastów

Franczyzobiorcy są niewątpliwie siłą sieci i to właśnie oni stali się inspiracją dla nowej kampanii franczyzowej #DobrzeMieć Żabkę! Projekt zrealizowany został z udziałem wielu przedsiębiorców, którzy dzielą się swoim doświadczeniem oraz spostrzeżeniami, dlaczego warto współpracować z Żabką. Ich opinie i motywy przemawiające za prowadzeniem własnego biznesu można poznać dzięki nowemu sezonowi interesujących podcastów, które prowadzi dziennikarka Katarzyna Dowbor. Jej gośćmi są barwne osobowości – od energicznych przedstawicieli młodego pokolenia, przez rodziny wspólnie prowadzące biznes, po przedsiębiorców z dłuższym stażem, których łączy pasja do podróżowania, sportu i zawodowego rozwoju. Każdy z 25 odcinków to inna historia. Materiały wideo emitowane są co środę, począwszy od 7 maja br. m.in. na kanale YouTube Żabka Biznes, w aplikacjach podcastowych oraz na www.zabka.pl/podcasty.

– Jestem zauroczona tymi osobami i ich historiami, które dzięki podcastowi #DobrzeMieć Żabkę! mogłam poznać. To ludzie z pasją, odwagą i ogromną determinacją, którzy ciężko pracują we własnym biznesie i scalają lokalne społeczności. To opowieści, które pokazują, że sukces nie zawsze zaczyna się od wielkich pieniędzy, ale od wielkiej motywacji – mówi Katarzyna Dowbor, dziennikarka i prowadząca podcast #DobrzeMieć Żabkę!

Różne formaty, dopasowanie do odbiorców

Kampania w nowej odsłonie obejmuje nośniki zewnętrzne – billboardy, plakaty, banery oraz kanały online, w tym działania w mediach społecznościowych. W ramach projektu zaplanowano videocasty, w których Ambasadorzy Franczyzy w zabawnej formie dzielą się swoimi spostrzeżeniami, dlaczego według nich #DobrzeMieć Żabkę! Każda osoba nominuje kolejnego franczyzobiorcę do podzielenia się swoją historią. Powstaje w ten sposób łańcuch autentycznych relacji, pokazujących realia prowadzenia sklepu, dostępne wsparcie i największe atuty modelu franczyzowego Żabki.

– Zależało nam na tym, by oddać głos tym, którzy najlepiej znają nasz model franczyzowy – mówi Kinga Hajducka, managerka komunikacji franczyzy w Żabka Polska. – Ich historie są różne, tak jak miejsca, z których pochodzą. Łączy je jednak jedno: pasja, zaangażowanie i zielony szyld, pod którym każdego dnia rozwijają swoje biznesy.

Kampania wspiera aktualną ofertę franczyzową Żabki. Rozpoczynając współpracę, kandydaci muszą przejść cykl szkoleń zakończonych egzaminem, wnieść wkład własny w wysokości około 5 000 zł (kwota przeznaczona na zakup drukarki fiskalnej i zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych) oraz otworzyć jednoosobową działalność gospodarczą. Sieć z kolei zapewnia w pełni wyposażony i zatowarowany sklep, codzienne wsparcie operacyjne, logistyczne czy marketingowe. Otrzymują również unikatowe na rynku zbiorowe ubezpieczenie „Polisa na Biznes” oraz dostęp do darmowych kursów edukacyjnych podnoszących umiejętności przedsiębiorcze.

Dodatkowo od 1 maja do 30 czerwca 2025 roku, nowi franczyzobiorcy mogą skorzystać z oferty „Rabat na Start”. Zgodnie z jej założeniem osoby otwierające sklepy Żabka w tym okresie otrzymują rabat w wysokości 10 000 zł netto. Kwota ta jest wypłacana w dwóch równych transzach po 5 000 zł netto: pierwsza wraz z pierwszym rozliczeniem miesięcznym, a druga z czwartym od momentu otwarcia sklepu. To realne wsparcie ułatwiające start i rozwój własnej działalności.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada Zuzanna Dąbrowska, Art Director. Planowaniem, zakupem mediów i realizacją strategii zajmuje się dom mediowy Value Media, a za działania PR odpowiada agencja Public Dialog. Kampania wystartowała 1 maja br.

Więcej informacji znajduje się na stronie Żabki.


Więcej newsów z branży TUTAJ.