Logo

Marketing MIX

Mirosław Zbrojewicz i Michał Milowicz w nowej odsłonie kampanii marki UNIQA

Kultowe postacie z komedii „Chłopaki nie płaczą” łączą siły w kolejnej odsłonie kampanii UNIQA. W roli głównej można zobaczyć występującego już we wcześniejszych reklamach UNIQA Mirosława Zbrojewicza, filmowego Gruchę, do którego pierwszy raz dołącza Michał Milowicz, czyli Bolec.

– Dopisujemy nowy rozdział do historii różowego swetra. Tym razem przygotowaliśmy trzy spoty wyświetlane w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz ich odsłony w internecie. To kontynuacja poprzednich kampanii UNIQA, które dzięki zabawnym dialogom i humorowi zostały ciepło przyjęte przez naszych klientów i partnerów. Stawiamy na długoterminową i spójną platformę komunikacyjną, w przypadku której szansa na zapamiętanie marki wzrasta. Wzrasta także pozytywny sentyment i rozważanie naszej oferty – mówi Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w UNIQA.

Dwa pierwsze spoty przedstawiają korzyści pakietu OC, który w UNIQA zapewnia m.in. możliwość naprawy pojazdu na miejscu. Trzeci spot koncentruje się na ochronie w ramach pakietu OC+AC oraz na szybkiej likwidacji szkód.

– Cytując klasyka „Ubezpieczamy na wypadek łubudu” – nasi klienci już w ramach podstawowego pakietu OC mogą liczyć na pomoc zarówno na miejscu zdarzenia, jak i w sytuacji, gdy naprawa wymaga zorganizowania pomocy drogowej i holowania. Z kolei, dzięki pojazdowi zastępczemu, zaoszczędzą na kosztach przejazdu taksówkami lub innymi środkami transportu. Nasz pakiet OC i AC zabezpiecza kierowców na wypadek wielu różnych nieprzewidzianych zdarzeń, zarówno w trasie, jak i na zakupach, czy pod domem, gdzie stoi zaparkowany samochód – zaznacza Wojciech Rabiej, dyrektor zarządzający Pionu Rozwiązań dla Klienta Detalicznego w UNIQA.

Reżyserem nowej reklamy marki UNIQA jest Michał Sabliński. Za kreację odpowiada agencja kreatywna PZL, a za produkcję dom produkcyjny Bomaye. Zakupem mediów zajęły się domy mediowe Arena Media Communications i Value Media.


Więcej newsów z branży TUTAJ.