Logo

Event MIX

Maybelline New York powierzyło agencji endorfina events obsługę projektu Music Stories na najbliższe dwa lata

Agencja endorfina events została wybrana do realizacji projektu Maybelline New York Music Stories, tym razem w ramach dwuletniej współpracy. W wyniku wygranego przetargu agencja odpowiadać będzie za kompleksową obsługę wydarzenia – od kreacji, produkcji, przez wsparcie komunikacyjne, aż po niestandardowe formy promocji.

Maybelline New York ogłosiła czwartą edycję Maybelline New York Music Stories, zapowiadając ją jako największą w historii. Kulminacyjnym punktem kampanii będzie dwudniowy festiwal, który – po raz pierwszy – potrwa nie jeden, a dwa dni.

W ramach współpracy endorfina współtworzy platformę komunikacyjną Maybelline New York MUSIC STORIES, pod hasłem “Ty nadajesz rytm”, która obejmuje m.in. obecność marki na wybranych wydarzeniach muzycznych, takich jak juwenalia i festiwale, oraz intensywne działania mediowe.

maybelline new york

– Jest mi miło ogłosić, że agencja endorfina events została wybrana na naszego partnera w realizacji tegorocznej edycji Maybelline New York Music Stories. Endorfina to agencja, którą niezwykle cenimy za kreatywność, głębokie zrozumienie DNA naszej marki, nieszablonowe podejście do projektów i doskonałą egzekucję. Maybelline New York Music Stories to platforma łącząca muzykę, makijaż i trendy, której kulminacją będzie dwudniowy festiwal pod koniec sierpnia. Z niecierpliwością czekamy na to, co wspólnie stworzymy – mówi Paulina Gajzlerowicz, Advocacy Brand Manager, Maybelline New York.

Jest to kontynuacja ubiegłorocznej współpracy. Trzecia edycja projektu również została zrealizowana przez endorfinę i przyciągnęła blisko 10 tysięcy uczestników na Błonia PGE Narodowego. Tegoroczna odsłona ma zgromadzić jeszcze większą publiczność.

maybelline new york

– Współpraca z tak odważnym i inspirującym Klientem jak Maybelline New York to czysta przyjemność. Już w 2024 roku, realizując event produktowy – nagrodzony ostatnio w konkursie Eventex – oraz festiwal, zobaczyliśmy, że razem możemy tworzyć rzeczy naprawdę wyjątkowe. Maybelline to partner, który nie boi się odważnych pomysłów i daje przestrzeń do kreatywności. W tym roku marka stawia na jeszcze większą bliskość z konsumentem – a my z dumą jej w tym towarzyszymy, realizując letnie aktywacje poza Warszawą i współtworząc pierwszą, dwudniową edycję festiwalu – mówi Anna Rajewska, Client Service Director w endorfina events.


Więcej newsów z branży TUTAJ.