Logo

Marketing MIX

Bartosz Olejarski mianowany Dyrektorem handlowym Kenvue w Polsce i krajach bałtyckich

Z dniem 1 kwietnia 2025 r. Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora handlowego na Polskę i kraje bałtyckie (Estonia, Łotwa, Litwa) w Kenvue, producenta takich marek jak Nicorette®, Neutrogena® i Listerine®. Pracując w Warszawie, skupi się na rozwoju działalności Kenvue na tych rynkach, z naciskiem na zacieśnienie współpracy i partnerstwa w segmentach handlu detalicznego, aptek i e-commerce.

Pan Olejarski, ma ponad 25-letnie doświadczenie, zdobyte w kraju i za granicą na różnych stanowiskach kierowniczych. Pełnił kluczowe role w wiodących firmach FMCG, takich jak Henkel, GSK i Procter & Gamble, gdzie z sukcesem przyczyniał się do rozwoju biznesu zarówno w segmencie konsumenckim, jak i aptek.

– To dla mnie ogromny przywilej, że mogę pracować z tak utalentowanym i dynamicznym zespołem” – powiedział Bartosz Olejarski. „ Kenvue dociera do milionów osób za pośrednictwem naszych kultowych produktów, które między innymi pomagają rzucić palenie, dbać o zdrowie skóry, czy też jamy ustnej i wielu innych. Zdajemy sobie sprawę z odpowiedzialności, jaka wiąże się z obecnością naszych produktów w codziennej rutynie tak wielu ludzi i staramy się pomagać im żyć bardziej zdrowo. Wspólnie z pracownikami ochrony zdrowia i partnerami handlowymi dbamy o zdrowie społeczeństwa każdego dnia, mówi Bartosz Olejarski.

Bartosz jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Gorzowie Wielkopolskim i Poznaniu oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.


Więcej newsów z branży TUTAJ.

TAGS