Lidl zorganizuje Lidl Youth Camp — wyjątkowy obóz sportowy, który w dniach 25–28 lipca 2025 r. zgromadzi w szwajcarskiej Bazylei 100 dziewcząt w wieku 14–17 lat z 20 krajów Europy. Wydarzenie łączy pasję do piłki nożnej z promocją zdrowego stylu życia i rozwoju osobistego.
Na uczestniczki czeka nie tylko trening na boisku – Lidl Youth Camp to przestrzeń, w której młode dziewczęta odkryją swój potencjał, nauczą się, jak budować pewność siebie i otrzymają wsparcie w pokonywaniu codziennych wyzwań.
Jako jeden ze sprzedawców świeżej żywności działający w Europie, Lidl doskonale rozumie znaczenie aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia. Dlatego też program obozu obejmie:
• treningi piłkarskie prowadzone przez trenerki UEFA,
• warsztaty dotyczące zdrowego odżywiania i dobrego samopoczucia,
• sesje wsparcia psychicznego, rozwijające odporność, pewność siebie i siłę emocjonalną.
Program powstał z myślą o tym, by pomóc młodym kobietom uwolnić ich wewnętrzną siłę, rozbudzić ambicje i zainspirować je do aktywnego życia – zarówno na boisku, jak i poza nim. To kolejny krok Lidla w kierunku wspierania równych szans i promowania kobiet w sporcie.
Obóz młodzieżowy Lidla to także szansa na rozwijanie pasji, przełamywanie barier i budowanie determinacji — wartości, które będą miały ogromne znaczenie zarówno w sporcie, jak i w przyszłym życiu zawodowym uczestniczek.
– Piłka nożna łączy nas wszystkich, a Lidl Youth Camp ucieleśnia szerszą misję Lidla, aby inspirować ludzi do prowadzenia aktywnego, zdrowego stylu życia i promować równe szanse dla kobiet w sporcie. Poprzez ten program mamy nadzieję zainspirować nowe pokolenie młodych graczy do podążania za swoimi pasjami – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs i CSR w Lidl Polska.
Więcej newsów z branży TUTAJ.