W ramach kampanii, wspólnie z ASUS ROG Polska i fotografem Krzysztofem Adamkiem, został zrealizowany materiał wideo, w którym pokazuje on możliwości platformy Xbox Game Pass Ultimate i dostępność gier na różnych urządzeniach. Prowadzone są także działania w kanałach social media Xbox Polska oraz aktywności z influencerami, promujące przekaz kampanii o nieskończonych możliwościach rozgrywki poza domem.
Kampania oparta na aktywacji outdoorowej i social mediach ma charakter angażujący – gracze są zapraszani do dzielenia się swoimi ulubionymi miejscami do grania na Instagramie pod hashtagiem #MiejsceDoGrania. Liczy się dowolność i kreatywność, bo platforma Xbox Game Pass Ultimate dostępna jest na laptopach, telefonach, PC i handheldach. Użytkownicy mogą korzystać z biblioteki gier dosłownie wszędzie.
Kolejnym etapem kampanii jest współpraca z siecią Komputronik. W 10 sklepach można znaleźć charakterystyczne „zielone krzesło”, a klienci będą mogli zapoznać się z możliwościami usług gamingowych marki także na specjalnej stronie Partnera.
Za koordynację działań w ramach kampanii „Miejsce do Grania” odpowiada agencja monday group.
Więcej newsów z branży TUTAJ.