Wydarzenie miało charakter pokazowy i edukacyjny – jego głównym celem było zainspirowanie uczestników do poszukiwania nowych kierunków rozwoju w zakresie personalizacji i produkcji na tkaninach. W przestrzeni showroomu API.PL zaprezentowano szeroką gamę materiałów, w tym m.in. tkaniny obiciowe, tekstylia do podświetleń oraz inne specjalistyczne podłoża, które coraz częściej znajdują zastosowanie nie tylko w branży reklamowej, ale również w dekoracji wnętrz, modzie i wyposażeniu przestrzeni komercyjnych.
Podczas Festiwalu, odwiedzający mieli okazję zobaczyć w działaniu pełne spektrum technologii druku: od DTF i DTG), po druk sublimacyjny. Każde rozwiązanie prezentowane było w praktyce, z udziałem ekspertów API.PL.
Uczestnicy mogli również skorzystać z konsultacji z doradcami ds. finansowania i dotacji inwestycyjnych. Wsparcie to miało na celu ułatwienie firmom podjęcia decyzji o rozwoju parku maszynowego poprzez dostęp do możliwych form dofinansowania.
Jak podkreśla API.PL, Festiwal Tkanin 2.0 spotkał się z dużym zainteresowaniem przedstawicieli branży i potwierdził rosnącą rolę tkanin oraz druku tekstylnego w strategiach rozwoju firm zajmujących się produkcją personalizowaną, reklamą czy dekoracją wnętrz.
Firma dziękuje uczestnikom i patronom medialnym oraz przypomina, że showroom API.PL jest zawsze dostępny dla osób chętnych na prezentację.
OOH magazine był patronem medialnym wydarzenia.
Więcej newsów z branży TUTAJ.