Logo

Gadżety reklamoweInspiracje

Texet wprowadza linię Projob Progression – techniczna odzież robocza w nowym wydaniu

Nowa linia odzieży roboczej z północy Europy trafia na polski rynek. Texet Poland, dystrybutor marek odzieży reklamowych takich jak James Harvest oraz Cutter&Buck, wprowadza linię Progression od szwedzkiej marki Projob, osadzonej w skandynawskim podejściu do funkcjonalności, trwałości i odpowiedzialnej produkcji.

 

Projob Progression to praktyczne wsparcie dla firm, które chcą łączyć nowoczesny wizerunek z praktycznymi wymaganiami pracy w terenie, na hali czy w magazynie. Odzież ma elementy odblaskowe i spełnia normy techniczne takie jak EN 343, EN 342, EN 17353, EN 14404 i ISO 15797, co oznacza odporność na deszcz, zimno, intensywne pranie i pracę w pozycji klęczącej.

W kolekcji znajduje się 13 modeli: T-shirty, bluzy, kurtki, kamizelki i polary w pięciu kolorach, które łatwo dopasować do identyfikacji wizualnej firmy. Ubrania szyte są z organicznej bawełny i poliestru z recyklingu, a pakowane w biokompostowalne opakowania.

Texet kieruje ofertę do agencji reklamowych i partnerów B2B. Linia Projob Progression jest dostępna na platformie Texet, z pełnym wsparciem handlowym, materiałami marketingowymi i możliwością wypożyczenia wzorów.


Z ofertą firmy Texet Poland będzie można zapoznać się 17 i 18 września podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu, odwiedzając stoisko D2, Hala nr 1.

Bezpłatna rejestracja na targi KLIKNIJ


Więcej newsów z branży TUTAJ.