Logo

Trade marketing

Sieć Biedronka sponsorem 34. Biegu Powstania Warszawskiego

Biedronka już od 30 lat towarzyszy milionom Polaków w ważnych dla nich momentach. Teraz największa firma handlowa w Polsce z dumą włącza się w obchody 81. rocznicy Powstania Warszawskiego jako sponsor 34. Biegu Powstania Warszawskiego. Rodzina Biedronki będzie szerzej obecna wśród wspierających ten szczególny dla Polaków bieg. Fundacja Biedronki również dołączy w roli partnera społecznego do jednego z najważniejszych wydarzeń sportowo-patriotycznych w Polsce.

Biedronka wspiera Polaków i towarzyszy im w codziennym życiu od 1995 roku. Promuje zdrowy styl życia i angażuje się w rozwój polskiego sportu od samego początku, a od 2010 roku jako oficjalny sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej męskiej i kobiecej oraz reprezentacji młodzieżowych. Od wielu lat Biedronka jest również sponsorem głównym Mistrzostw Polski i Świata Dzieci z Domów Dziecka, a od niedawna wspiera również Biało-Czerwonych piłkarzy ręcznych wraz z jej marką własną Polaris, która jest oficjalną wodą polskiej piłki ręcznej. Kontynuując działalność sportową, Biedronka została sponsorem 34. Biegu Powstania Warszawskiego oraz 35. Biegu Niepodległości – największego biegu patriotycznego w Polsce, który co roku, 11 listopada, gromadzi kilkanaście tysięcy uczestników. 34. Bieg Powstania Warszawskiego odbędzie się 26 lipca, a jego trasa tradycyjnie przebiegać będzie przez historyczne ulice Warszawy.

– Bieg Powstania Warszawskiego to nie tylko wydarzenie sportowe, ale przede wszystkim symbol pamięci i wspólnoty wszystkich Polaków. Jako firma, która w ciągu 30 lat swojej działalności na polskim rynku stała się jego liderem i największym pracodawcą w Polsce, czujemy się zobowiązani do wspierania takich inicjatyw. To dla nas zaszczyt być częścią tego wydarzenia i wspólnie z uczestnikami oddać hołd Bohaterom. Zachęcamy wszystkich do wzięcia udziału w tym wyjątkowym biegu razem z drużyną Biedronki, która przygotowała dla uczestników specjalne atrakcje – podsumowała Arkadiusz Mierzwa, Dyrektor ds. Korporacyjnych w sieci Biedronka.

Współpraca z Fundacją „Maratonu Warszawskiego” wpisuje się również w szereg inicjatyw sieci Biedronka promujących zdrowe odżywianie, sportowy tryb życia i zasady sportowego fair play.

Fundacja Biedronki od lat wspiera Bohaterów i seniorów

Fundacja Biedronki od 5 lat niesie pomoc osobom starszym i przyczynia się do poprawy ich jakości życia. Na ten cel przeznaczyła do tej pory ponad 300 milionów złotych. Od trzech lat Fundacja z dumą wspiera Powstańców Warszawskich, przekazując im darowizny pieniężne oraz paczki okolicznościowe, które wyrażają wdzięczność i pamięć o ich bohaterskiej postawie. W tym roku jako partner społeczny 34. Biegu Powstania Warszawskiego wesprze charytatywnie akcję „#BiegamDobrzeDlaBohaterów”, podwajając zebraną kwotę. Wspólne działania mają jeszcze większą moc, a pomoc trafia tam, gdzie jest najbardziej potrzebna.

– To kolejne świetne partnerstwo w ramach największych biegów w Warszawie i Polsce! Biedronka wspiera nas w organizacji biegu, a Fundacja Biedronki angażuje się w inicjatywę #BiegamDobrzeDlaBohaterów – największą w Polsce akcję łączącą bieganie z realną pomocą charytatywną. Wrażliwość społeczna i gotowość do wspierania potrzebujących to wartości, które cenimy wyjątkowo mocno. Sport jest narzędziem do czynienia dobra i upamiętnienia historii, do pokazywania na zewnątrz wartości, które są dla nas ważne i rozwijania społeczności poprzez wspólnie spędzony czas i podążanie w jednym kierunku. Współpracami takimi jak ta z Biedronką możemy docierać do jeszcze szerszego grona uczestników i kibiców – powiedziała Magda Skrocka, Dyrektor 34. Biegu Powstania Warszawskiego.

Na uczestników wydarzenia czekać będą produkty z linii Go Active, dedykowanej osobom aktywnym fizycznie i dbającym o zbilansowaną dietę, zgodnie z hasłem przewodnim tej marki „Łączy nas najlepszy skład”. Biedronka konsekwentnie rozwija ofertę produktów wspierających zdrowe żywienie, odpowiadając na potrzeby klientów ceniących aktywność sportową i zdrowy tryb życia.


Więcej newsów z branży TUTAJ.