Logo

Media & maszynyDruk Cyfrowy

Fujifilm rebranduje serię HS na Acuity Aristo i zaprasza na Dni Otwarte w Barcelonie

Firma Fujifilm przekształciła jednoprzebiegową platformę atramentową oferowaną jako seria HS w Acuity Aristo, co symbolizuje ewolucję platformy od projektu w fazie rozwoju do dostępnego w sprzedaży szybkiego systemu inkjetowego.

Aby wesprzeć proces rebrandingu, firma Fujifilm zorganizowała w dniach 8-9 lipca 2025 roku Drzwi Otwarte (tylko dla zaproszonych) w siedzibie swojego wieloletniego partnera ds. rozwoju, firmy Barberán. Zaproszeni goście jako pierwsi na świecie mogli zobaczyć zarówno Acuity Aristo HS6000, jak i HS3000 podczas produkcji w czasie rzeczywistym. Wydarzenie obejmowało również pokazy z przewodnikiem, spotkania techniczne oraz możliwość rozmowy bezpośrednio z zespołem ds. rozwoju z firmy Fujifilm. Zaprezentowane urządzenie HS6000 zostało następnie natychmiast zdemontowane i przetransportowane do Linney w Wielkiej Brytanii, gdzie stanie się pierwszą instalacją Acuity Aristo na świecie.

Seria Acuity Aristo jest wynikiem wieloletniej współpracy firm Fujifilm i Barberán, hiszpańskim producentem z ponad 90-letnim doświadczeniem konstrukcyjnym w dziedzinie wysokowydajnych, jednoprzebiegowych systemów drukowania. Barberán jest dobrze znany w sektorze druku na tekturze falistej, dekoracyjnego i oznakowań, a jego mechaniczne innowacje stanowią podstawę platformy. Firma Fujifilm kierowała rozwojem gamy atramentów i strategią sprzedaży, łącząc przemysłową niezawodność z precyzją i wszechstronnością druku atramentowego.

fujifilm

Rebranding wprowadza platformę do szanowanego portfolio firmy Fujifilm, obok takich serii, jak Acuity Prime i Acuity Ultra, co sygnalizuje gotowość urządzenia do szerszej dystrybucji na całym świecie.

Oliver Mills, dyrektor ds. marketingu projektu Barberán w dziale Wide Format Inkjet Systems w firmie Fujifilm, komentuje: – Rebranding platformy jako Acuity Aristo jest ważnym kamieniem milowym, który sygnalizuje jej przejście od fazy badań i rozwoju do w pełni sprawdzonego produktu komercyjnego. Łącząc kompetencje w budowie maszyn firmy Barberán z technologią atramentową i rozwojem atramentów firmy Fujifilm, stworzyliśmy zaawansowaną, gotową do produkcji platformę dla rynku wysokonakładowego druku grafiki i oznakowań. Te Drzwi Otwarte były pierwszą prezentacją na żywo całej gamy Acuity Aristo. To początek kolejnej ekscytującej fazy, gdy przechodzimy do instalacji, studiów przypadków i szerszego wprowadzania na rynek.


Więcej newsów z branży TUTAJ.