tam
Wydarzenie składało się z dwóch etapów – merytorycznego kongresu oraz wieczornego networkingu zakończonego uroczystą kolacją. Wszystko osadzone w spójnej, nowoczesnej koncepcji, której centrum stanowił system ruchomych ekranów zsynchronizowanych z animacjami i oświetleniem. To one zbudowały rytm wydarzenia i jego wyjątkową atmosferę – zarówno w trakcie prezentacji, jak i podczas wieczornej gali.
– Zależało nam, by przestrzeń nie tylko wyglądała imponująco, ale też aktywnie współtworzyła narrację kongresu. Ruch ekranów był synchronizowany z oprawą wizualną, a całość podbijało oświetlenie, wciągając uczestników w każdy moment spotkania – mówi Jacek Żerdziński, Senior Event Producer & Production Designer w Holo Events.
Część merytoryczna trwała od wczesnego popołudnia. Równolegle z główną sceną działała dodatkowa przestrzeń warsztatowa w scenografii zgodnej z główną linią kreatywną. Po krótkiej przerwie i zakwaterowaniu gości – ruszyła wieczorna część wydarzenia, kolacja, networking i koncert zespołu Stage Fever zakończony setem DJ-a – wszystko to miało dynamiczną, ale spójną oprawę wizualną.
– Pracowaliśmy blisko z zespołem Klienta, tworząc wyjątkowe chwile nie tylko od strony scenografii i techniki, ale też pomagając w komunikacji z uczestnikami oraz logistyce hotelowej. To była partnerska współpraca, która pozwoliła na płynną realizację nawet w najbardziej wymagających momentach – podkreśla Sylwia Koczara, Account Manager w agencji HOLO.
HOLO odpowiadało za pełen koncept kreatywny, scenografię, realizację techniczną i organizacyjną oraz komunikację z uczestnikami za pośrednictwem platformy eventowej. Koordynacja hotelu pozostała po stronie Klienta, ale zespół HOLO aktywnie wspierał proces, aby wszystko przebiegło bez zakłóceń.
Więcej newsów z branży TUTAJ.