Logo

Marketing MIX

Ogłoszono Jury konkursu Złote Spinacze 2025

Przewodniczącą Jury 23. edycji Złotych Spinaczy została Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka Prasowa Nationale-Nederlanden. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Justyna Szafraniec (Generali Polska), Grzegorz Szczepański (Burson Poland), Przemysław Mitraszewski (Lighthouse), Arkadiusz Mierzwa (Jeronimo Martins Polska), Małgorzata Mejer (Procter & Gamble), Anna Cywińska (Danone, Fundacja Nutricia), Konrad Kruczkowski (Stowarzyszenie WIOSNA), Małgorzata Rybak-Dowżyk (T-Mobile).

Jury tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze składa się ze 145 osób – są to praktycy i eksperci z agencji PR, przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego.

– Złote Spinacze to nie tylko największy konkurs branży public relations w Polsce, to też swojego rodzaju lustro, w które co roku spogląda branża. To tutaj spotykają się najodważniejsze pomysły, najbardziej przemyślane strategie i kampanie, które realnie zmieniają rzeczywistość i pokazują tak naprawdę istotę oraz wagę współczesnej komunikacji – podkreśla Marta Pokutycka-Mądrala, Przewodnicząca Jury 23. edycji konkursu Złote Spinacze.

Jurorki i jurorzy zostali przydzieleni do ośmiu grup, w których będą oceniać projekty zgłoszone w określonych kategoriach. Pełna lista ekspertów jest dostępna TUTAJ.

W konkursie Złote Spinacze mogą wziąć udział wszystkie podmioty realizujące kampanie, inicjatywy, programy oraz projekty public relations w Polsce.

Do 4 września można zgłosić kampanie w II terminie. Ostatecznie przyjmowanie projektów minie 11 września. Nominowanych poznamy 14 października, a zwycięzców podczas uroczystej gali 8 grudnia.

Więcej informacji znajduje się na stronie konkursu Złote Spinacze.


Więcej newsów z branży TUTAJ.