Jury tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze składa się ze 145 osób – są to praktycy i eksperci z agencji PR, przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego.
– Złote Spinacze to nie tylko największy konkurs branży public relations w Polsce, to też swojego rodzaju lustro, w które co roku spogląda branża. To tutaj spotykają się najodważniejsze pomysły, najbardziej przemyślane strategie i kampanie, które realnie zmieniają rzeczywistość i pokazują tak naprawdę istotę oraz wagę współczesnej komunikacji – podkreśla Marta Pokutycka-Mądrala, Przewodnicząca Jury 23. edycji konkursu Złote Spinacze.
Jurorki i jurorzy zostali przydzieleni do ośmiu grup, w których będą oceniać projekty zgłoszone w określonych kategoriach. Pełna lista ekspertów jest dostępna TUTAJ.
W konkursie Złote Spinacze mogą wziąć udział wszystkie podmioty realizujące kampanie, inicjatywy, programy oraz projekty public relations w Polsce.
Do 4 września można zgłosić kampanie w II terminie. Ostatecznie przyjmowanie projektów minie 11 września. Nominowanych poznamy 14 października, a zwycięzców podczas uroczystej gali 8 grudnia.
Więcej informacji znajduje się na stronie konkursu Złote Spinacze.
Więcej newsów z branży TUTAJ.