– Cieszę się, że proces sprzedaży jest już za nami. Teraz koncentrujemy się wyłącznie na naszych klientach, aby dostarczać im najwyższej jakości obsługę i wspierać ich w utrzymaniu przewagi na szybko zmieniającym się rynku. Dzięki solidnym fundamentom i silnemu nowemu partnerowi, firmie Capmont, jesteśmy skoncentrowani, pełni energii i gotowi wyznaczać kierunku rozwoju – mówi Jean-Michel Gaffé, CEO QE.
Nowy rozdział oznacza coś więcej niż tylko zmianę właściciela; to początek zoptymalizowanego modelu biznesowego, wprowadzenie nowego kierownictwa oraz jeszcze większy nacisk na dostarczanie wartościowych rozwiązań poprzez innowacje, integrację i efektywność operacyjną.
– Ta transformacja to coś więcej niż restrukturyzacja – chodzi o przedefiniowanie sposobu, w jaki obsługujemy klientów, konkurujemy na rynku i rozwijamy się, jako zespół – podkreśla Jean-Michel Gaffé.
Nowa struktura organizacyjna odzwierciedla koncentrację firmy na specjalistycznej wiedzy oraz wynikach dla klientów. Biznes został podzielony na dwie główne jednostki:
– Dzisiejsi klienci nie oczekują już tylko kreatywnych pomysłów, ale ich skutecznej realizacji nastawionej na rezultaty – mówi Bartek Cymer, Business Unit Director of Brand Activation Hub. – BAH odpowiada na te potrzeby poprzez zintegrowane rozwiązania, które są efektywne, mierzalne i ukierunkowane na rezultat. To ekscytujący moment dla nas – i dla naszych klientów.
W ramach transformacji firma powitała nowych liderów:
• Marcin Pytel, Chief Finance and Operations Officer
• Jürgen Freier, Vice President of Print Solutions
• Bartek Cymer, Business Unit Director of Brand Activation Hub
– Branża druku nadal ewoluuje – ale relacje QE z klientami w Europie, skala działalności oraz możliwości techniczne dają nam silne fundamenty do wzrostu – mówi Jürgen Freier. – Nasza nowa struktura pozwala nam działać szybciej, lepiej się koncentrować i dostarczać mądrzejsze rozwiązania.
Dzięki nowemu brandingowi, którego premiera odbędzie się 10 września, oraz silnemu wsparciu europejskiemu, firma pozycjonuje się nie tylko jako dostawca, ale jako zaufany, proaktywny partner, rozwijający się razem ze swoimi klientami.
Transformacja opiera się na trzech filarach:
• Orientacja na klienta – dostarczanie zintegrowanych, kompleksowych rozwiązań opartych na realnym wpływie biznesowym.
• Efektywność (Agility) – dopasowanie zespołów i procesów, by szybciej reagować na potrzeby rynku.
• Przywództwo – inwestowanie w najlepsze talenty i doświadczonych liderów.
– Budujemy nowoczesną firmę – odważną, zintegrowaną i gotową na przyszłość – mówi CEO Jean-Michel Gaffé. – Nasza misja jest jasna: wspierać sukces klientów, wykraczając poza rolę dostawcy. Chcemy być ich najbardziej zaufanym partnerem w druku, marketingu i aktywacjach marki, dostarczając realną wartość na każdym etapie współpracy.
Więcej newsów z branży TUTAJ.