Logo

Gadżety reklamoweInspiracje

5 sposobów na wykorzystanie personalizowanych podkładek pod mysz w marketingu B2B od YourPad.pl

W realiach, w których powodzenie działań marketingowych opiera się na regularnej obecności marki w życiu klienta, kluczowe znaczenie mają praktyczne i solidne gadżety. Podkładki pod mysz z personalizowaną grafiką to nie tylko funkcjonalny element wyposażenia biura, lecz także skuteczne narzędzie promocyjne. YourPad.pl podpowiada, jak wykorzystać ten niepozorny produkt w działaniach marketingowych firm.

1. Upominek w zestawach onboardingowych

Powitanie nowego pracownika lub partnera biznesowego nie musi ograniczać się do broszury informacyjnej. Podkładka z logo firmy, elementami identyfikacji wizualnej lub inspirującym hasłem to świetny dodatek do pakietu powitalnego. Jest przydatna, estetyczna i od razu trafia na biurko – budując pozytywne skojarzenia z marką od pierwszego dnia.

yourpad

2. Gadżet na wydarzenia i konferencje

Wydarzenia takie jak targi, konferencje czy spotkania szkoleniowe stanowią doskonałą przestrzeń do pokazania marki w formie subtelnej, a zarazem praktycznej. Podkładki z grafiką kampanii, QR kodem do oferty online lub zaproszeniem do kontaktu mogą być rozdawane jako część materiałów promocyjnych. W przeciwieństwie do ulotek, nie zostaną natychmiast wyrzucone.

3. Nośnik kampanii produktowych i sezonowych

Podkładki mogą zmieniać się razem z kampanią reklamową. Nowa linia produktów? Premiera kolekcji? Zmiana identyfikacji wizualnej? Personalizowana mata pod mysz to idealny sposób na wdrożenie nowego przekazu do przestrzeni biurowej klientów i partnerów. Dzięki trwałości nadruku, komunikat zostanie z odbiorcą na długo.

4. Narzędzie lojalnościowe i konkursowe

Firmy coraz częściej wykorzystują personalizowane podkładki jako nagrody w programach lojalnościowych lub konkursach dla klientów. Wersje XL, z unikalną grafiką i wysoką jakością wykonania, sprawdzają się doskonale jako ekskluzywny upominek, który łączy użyteczność z estetyką.

5. Element identyfikacji wizualnej wewnątrz firmy

Firmowa przestrzeń biurowa to idealne środowisko do podkreślania jednolitego charakteru marki. Umieszczenie podkładek z logo na biurkach pracowników, w recepcji czy salach spotkań podkreśla profesjonalizm i dbałość o detale. To również dyskretny, ale skuteczny sposób na budowanie więzi pracowników z marką i wzmacnianie jej rozpoznawalności na co dzień.

yourpad

Ekspert radzi: funkcjonalność + estetyka = skuteczność

– Podkładka pod mysz to narzędzie używane przez wiele godzin, każdego dnia pracy. Jeśli zostanie wzbogacona o elementy identyfikacji wizualnej, grafikę promocyjną lub inspirujące hasło, zamienia się w trwały i widoczny nośnik reklamowy – mówi przedstawiciel marki YourPad.pl.

YourPad.pl oferuje pełną gamę personalizowanych podkładek – od modeli kompaktowych po maty XL, z nadrukiem full color i obszytymi brzegami. Dzięki wysokiej jakości wykonania i możliwości dostosowania do identyfikacji wizualnej klienta, produkty sprawdzają się w każdej formie działań marketingowych B2B – od eventów po kampanie produktów.

www.yourpad.pl


Z ofertą marki YourPad.pl będzie można zapoznać się 17 i 18 września podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu, odwiedzając stoisko B16, Hala nr 1.

Bezpłatna rejestracja na targi KLIKNIJ


Więcej newsów z branży TUTAJ.