tam
Z tymi produktami obszar roboczy biurka zmienia się w prawdziwe pole do gry o uwagę, a unboxing nabiera nowego znaczenia. Smart cube to personalizowany organizer w formie kostki, który zaskakuje formą i tym, co skrywa w środku. Promo Case idzie jeszcze dalej — opatentowany design, który w ciekawy sposób integruje porządek na biurku z przemyślaną ekspozycją marki, czyni z niego organizer do zadań specjalnych. Oba — z uwagi na możliwości zadruku — wyraziste w reklamowym przekazie, ale też zaskakujące w formie, której transformacja aktywuje się poprzez dotyk.
Najpiękniej pachną kompozycje niewymuszone, takie, które powstały z zamiłowania do drobnych przyjemności. Ta idea przyświecała powstawaniu the Alloy — marki własnej Capiry, która obejmuje unikalną kolekcję perfum do pomieszczeń w sześciu podstawowych kompozycjach zapachowych, a także sezonowych edycjach limitowanych. Moc the Alloy nie tylko kryje się w zapachach, ale również w personalizacji — zarówno etykiety jak i ozdobnego opakowania.
Ten produkt to coś dla tych, którzy mimo upływu lat wciąż lubią liczyć dni do świąt. Kalendarze adwentowe Capiry to hołd złożony interaktywności i przybicie piątki z dziecięcą ciekawością, która lubi ujawnić się również w dorosłym życiu. Mogą przyjmować formę kostki, pudełka lub ciężarówki. A w środku? Drobiazgi, których katalog ogranicza jedynie hasło “sky is the limit”. Czekoladki, kosmetyki, mini-produkty, niewielka elektronika. Kalendarze można w pełni spersonalizować — od nadruku po zawartość.
UMA brzmi prawie jak “OM”. Mantra, której nawet nie trzeba wypowiadać na głos, bo magia dzieje się sama. Długopisy tej marki to coś więcej niż przedmioty służące do pisania. Te wykonane z materiałów z recyklingu, metalu, a nawet drewna, mogą być doskonałymi nośnikami wartości i cech marki. Inne, jak UMA Trinity z wbudowanym chipem NFC, poniosą w świat nie tylko logo, ale i całą opowieść o marce.
To tylko pudełko? Dzięki nim setki marek i produktów naprawdę mają szansę się wyróżnić. Spersonalizowane opakowania Capiry są czymś więcej niż kawałkiem kartonu o różnej gramaturze. To nośniki emocji, pierwsze wrażenie i wizytówka marki. Mogą przyjmować różne formy — od pudełek na produkty i zestawy upominkowe po opakowania na chusteczki, z potencjałem brandingowym większym niż niejeden gadżet.
Capira tworzy produkty, które pracują na emocjach i w świadomości odbiorcy. A lepsze skojarzenia z marką to większe zaangażowanie klientów.
Więcej informacji znajduje się na stronie marki Capira.
Z ofertą marki Capira będzie można zapoznać się 17 i 18 września podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu, odwiedzając stoisko B1, Hala nr 1.
Bezpłatna rejestracja na targi KLIKNIJ.
Więcej newsów z branży TUTAJ.