W środę (17.09) o godzinie 11:00, w Warszawie przy ulicy Poznańskiej, rozpocznie się dyskusja „O kulturze przesady i granicach w erze ekstremów”. Trend Track to cykl spotkań stworzony przez BrandLift – wiodącą agencję influencer marketingu w Polsce. Jego celem jest identyfikacja, analiza i interpretacja nadchodzących zmian, trendów i mikrotrendów. Inicjatywa powstała z przekonania, że prawdziwe zmiany wymagają rozmowy, zaangażowania i wspólnej odpowiedzialności – zarówno marek, jak i twórców. Drugą edycję Trend Track poprowadzą niezmiennie Karina Hertel, Founder i Partner Zarządzająca agencji, oraz CEO Michał Hertel. O tym jak emocje wpływają na naszą codzienność i komunikację marek, porozmawiają eksperci:
Emocje przejmują kontrolę nad komunikacją – w relacjach prywatnych, w pracy, w social mediach, w kontaktach z markami. Jeszcze niedawno ludzie tłumili uczucia, dziś eksponują je bez końca. Radość, gniew, frustracja, zachwyt. Wszystko w nadmiarze tworzy nieustanny szum emocjonalny. W dzisiejszym świecie ekspresja stała się na tylko sposobem wyrażania siebie, ale także narzędziem budowania więzi, wpływu i autentyczności, często balansując na granicy przesady.
– Coraz częściej dostrzegam skłonność do przesady – w komunikacji biznesowej, kampaniach, dyskusjach, polityce czy autopromocji. Emocje stały się niejako walutą internetu. Pytanie brzmi: czy pomiędzy milczeniem a przesadą została jeszcze przestrzeń na autentyczność? Cieszę się, że już w najbliższą środę będziemy mogli porozmawiać o tym z naszymi ekspertami: psycholożką i psychoterapeutką Joanną Gutral, specjalistką w obszarze emocji, Olgą Kwiecińską, założycielką Fundacji Cześć Ciało oraz Michałem Wichowskim, trenerem i praktykiem digital storytellingu, który zdradzi nam tajniki budowania pewności siebie w świecie social mediów. Trend Track to wyjątkowa okazja, by wspólnie zastanowić się, gdzie kończy się ekspresja, a zaczyna emocjonalny egocentryzm i jak w tej rzeczywistości odnajdują się marki. To wydarzenie, na którym krystalizują się trendy, a ich znajomość pozwoli Wam skutecznie je wykorzystać i być zawsze o krok do przodu od konkurencji – mówi Karina Hertel, Founder, Partner Zarządzający, Brandlift.
Trend Track to wydarzenie dla marketerów, liderów biznesu, twórców internetowych i osób kształtujących opinię publiczną. To przestrzeń dla wszystkich, którzy nie zadowalają się powierzchniową obserwacją trendów, lecz chcą je dogłębnie rozumieć, przewidywać ich kierunki i świadomie wykorzystywać w swojej działalności.
Te kameralne spotkania pozwalają wymieniać doświadczenia, pogłębiać wiedzę i przekształcać inspiracje w konkretne działania. Uczestnicy zyskują dostęp do ekskluzywnych analiz, raportów i insightów, dzięki którym mogą skutecznej wykorzystywać trendy do budowania przewagi konkurencyjnej oraz świadomej, odpowiedzialnej obecności online.
Liczba miejsc jest ograniczona, obowiązują zapisy poprzez formularz.
Trend Track odbędzie się w środę 17 września br. o godzinie 11:00, przy ulicy Poznańskiej 16 w Warszawie.
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.
Więcej newsów z branży TUTAJ.