Festiwal Marketingu oferuje kompleksową ofertę dla każdego, kto szuka nowych rozwiązań zarówno w poligrafii, jak i reklamie. Event dedykowany jest wyłącznie dla: agencji reklamowych, drukarni i klientów końcowych.
Wszystkich wystawców można znaleźć za pomocą wygodnej wyszukiwarki. Interesujący produkt można natomiast znaleźć po grupie towarowej i sprawdzić, u których dostawców będzie można go dostać. To doskonała propozycja, która ułatwi przygotowania spotkań podczas targów.
Tradycyjnie odyswa się konkurs SUPER GIFT 2025, w którym zaprezentowane zostaną najciekawsze gadżety reklamowe. Zwiedzający będą mogli oddać głos na produkty, które najbardziej przypadną im do gustu aż w 7 kategoriach: do 5 zł, 5-20 zł, 20-50 zł, 50-100 zł, powyżej 100z ł, Super Business Gift oraz Gift Box. W tym roku – dla osób którym nie uda się dotrzeć na targi lub na sam konkurs – uruchomiona została możliwość głosowania online. Głosowanie online będzie także dostępne podczas targów.
Już po raz 17. odbędzie się także konkurs POS STARS – prestiżowe wydarzenie branżowe, w którym Jury oceni zgłoszenia w 16 kategoriach i przyzna nagrodę GRAND PRIX. Swoich faworytów wybiorą również zwiedzający – ich głosy wyłonią laureata w kategorii Nagroda Publiczności. Nowością w tym roku będzie dodatkowe głosowanie online, które po targach pozwoli internautom wybrać zwycięzcę w kategorii Nagroda Internautów.
W strefie POS STARS odbędą się również bezpłatne konsultacje z gościem specjalnym, dr. Markiem Borowińskim – ekspertem w zwiększaniu sprzedaży w sklepach i autorem metody Perception Sells™, który pokazuje właścicielom sklepów i markom, jak dzięki psychologii koloru, neuromerchandisingowi i komunikacji w miejscu sprzedaży zwiększać obroty nawet o kilkadziesiąt procent.
Drugiego dnia targów, 18 września, Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) organizuje konferencję PIAP Connect & Knowledge 2025. Uczestnicy poznają praktyczne strategie wykorzystujące moc AI, autentyczną komunikację rozwoju osobistego. Zbudują relacje, które otworzą drzwi do nowych możliwości, oraz zdobędą narzędzia przekładające się na realny wzrost sprzedaży i siłę ich marek. Agenda konferencji dostępna TUTAJ.
Wyszukiwarka znajduje się na stronie dedykowanej targom – TUTAJ.
Miejsce:
EXPO XXI Warszawa, Prądzyńskiego 12/14
Zaplanuj trasę: KLIKNIJ.
Godziny otwarcia dla odwiedzających:
17 września – środa / 10:00-17:00
18 września – czwartek / 10:00-16:00
Trwa bezpłatna rejestracja: TUTAJ.