Logo

Marketing MIX

Trwają zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards

Już tylko przez tydzień firmy, agencje i działy marketingu mogą zgłaszać swoje projekty do tegorocznej edycji konkursu TikTok Ad Awards CE 2025 dla najbardziej kreatywnych i skutecznych kampanii reklamowych zrealizowanych na TikToku. Zgłoszenia do konkursu potrwają do 24 września.

TikTok Ad Awards to największy globalny konkurs TikToka, zaprojektowany z myślą o firmach, agencjach kreatywnych i działach marketingu, które wyróżniają się kreatywnością, nowoczesnym podejściem do reklamy i potrafią osiągnąć realne wyniki biznesowe poprzez kampanie na platformie. W ubiegłorocznej edycji jury wyróżniło 32 kampanie z Polski, Rumunii i Czech, a w tym roku TikTok ponownie zaprasza marketerów i twórców kampanii reklamowych by spróbowali swoich sił w konkursie i pochwalili się swoimi wynikami.

Marki, które podbiły poprzednie edycje

W poprzednich latach w gronie laureatów znalazły się kampanie, które wyróżnił się dzięki działaniom opartym na pełnym zrozumieniu platformy i jej specyfiki, oraz strategicznym wykorzystaniu dostępnym narzędzi promocji. W 2024 roku triumfowała m.in. kampania #DoritosBoldSquad, która w jeden dzień zaangażowała 3,2 mln unikalnych użytkowników TikToka i zwiększyła udział marki Doritos Romania w rynku o prawie 8%. W 2023 roku nagrody zdobyły m.in. MASPEX, Rossmann, a w kategorii SMB sklep Andżela.pl. Ta lista laureatów to dowód na to, że TikTok to przestrzeń dla marek – zarówno globalnych jak i lokalnych – które potrafią mówić językiem platformy, tworzyć angażujące kampanie i które nie tylko reklamują produkt, ale też budują dialog z odbiorcami.

W tegorocznej edycji konkursu zgłoszone projekty powalczą w pięciu kategoriach:

  • Greatest Creative – najbardziej kreatywne podejście do kampanii.
  • Greatest Impact – kampanie, które angażują wokół ważnych kwestii społecznych.
  • Greatest Performance – skuteczność w dolnej części lejka sprzedażowego.
  • Greatest Branding – wyjątkowe kampanie budujące markę.
  • Greatest TikTok – nagroda główna dla najlepszej kampanii roku.

– TikTok Ad Awards to celebracja marek, które myślą odważnie, stawiają na autentyczną komunikację i potrafią wykorzystać język platformy do budowania relacji i realizacji celów biznesowych. To szansa, by pokazać siłę pomysłów, które inspirują i zostają z odbiorcami na długo – powiedział Rafał Drzewiecki, Country Manager TikTok Central Europe.

Nie przegap okazji, by dołączyć do grona laureatów i pokazać, jak Twoja marka wykorzystuje pełen potencjał TikToka. Zgłoszenia przyjmowane są do 24 września przez stronę TikTok Ad Awards Europe.


Materiał promocyjny