TikTok Ad Awards to największy globalny konkurs TikToka, zaprojektowany z myślą o firmach, agencjach kreatywnych i działach marketingu, które wyróżniają się kreatywnością, nowoczesnym podejściem do reklamy i potrafią osiągnąć realne wyniki biznesowe poprzez kampanie na platformie. W ubiegłorocznej edycji jury wyróżniło 32 kampanie z Polski, Rumunii i Czech, a w tym roku TikTok ponownie zaprasza marketerów i twórców kampanii reklamowych by spróbowali swoich sił w konkursie i pochwalili się swoimi wynikami.
W poprzednich latach w gronie laureatów znalazły się kampanie, które wyróżnił się dzięki działaniom opartym na pełnym zrozumieniu platformy i jej specyfiki, oraz strategicznym wykorzystaniu dostępnym narzędzi promocji. W 2024 roku triumfowała m.in. kampania #DoritosBoldSquad, która w jeden dzień zaangażowała 3,2 mln unikalnych użytkowników TikToka i zwiększyła udział marki Doritos Romania w rynku o prawie 8%. W 2023 roku nagrody zdobyły m.in. MASPEX, Rossmann, a w kategorii SMB sklep Andżela.pl. Ta lista laureatów to dowód na to, że TikTok to przestrzeń dla marek – zarówno globalnych jak i lokalnych – które potrafią mówić językiem platformy, tworzyć angażujące kampanie i które nie tylko reklamują produkt, ale też budują dialog z odbiorcami.
W tegorocznej edycji konkursu zgłoszone projekty powalczą w pięciu kategoriach:
– TikTok Ad Awards to celebracja marek, które myślą odważnie, stawiają na autentyczną komunikację i potrafią wykorzystać język platformy do budowania relacji i realizacji celów biznesowych. To szansa, by pokazać siłę pomysłów, które inspirują i zostają z odbiorcami na długo – powiedział Rafał Drzewiecki, Country Manager TikTok Central Europe.
Nie przegap okazji, by dołączyć do grona laureatów i pokazać, jak Twoja marka wykorzystuje pełen potencjał TikToka. Zgłoszenia przyjmowane są do 24 września przez stronę TikTok Ad Awards Europe.
Materiał promocyjny