Logo

Event MIX

Marka Orbit® wspiera uczniów podczas powrotu do szkoły

Wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego, marka Orbit® przygotowała specjalną akcję dla nastolatków, którzy powracają po wakacjach do szkoły. Marka uruchamia mobilne Strefy Chillu w czterech polskich miastach, oferując przestrzeń do odprężenia po lekcjach. Działania w przestrzeni miejskiej są dodatkowo wspierane przez infuencerów oraz aktywności na TikToku i Instagramie.

tam

Powrót do szkoły z gumą Orbit

Marka Orbit®, należąca do portfolio Mars, w ramach nowego pozycjonowania przypomina, jak ważne są chwile dla siebie i poczucie, że jest się tu i teraz. Zakończenie wakacji oraz powrót do szkoły to dla młodych ludzi okazja do spotkania się z przyjaciółmi, ale ten czas może wiązać się też z mikrostresami.

– Po całym dniu w szkole umysł i ciało potrzebują resetu. Krótki spacer, odpoczynek w ciszy czy chwila z ulubioną muzyką pomagają złagodzić mikrostresy. Warto także sięgnąć po gumę do żucia jako element codziennej rutyny. Takie rytuały wzmacniają koncentrację, ułatwiają naukę i chronią przed zmęczeniem. To drobne nawyki, które w dłuższej perspektywie dają wielką siłę – podkreśla Magdalena Chorzewska, psycholożka.

orbit

Strefy Chillu

Aby pomóc nastolatkom w łagodnym wejściu w szkolny rytm, marka Orbit® zaprasza do mobilnych Stref Chillu w największych polskich miastach. W czterech centrach handlowych zorganizowano specjalne strefy, w których można na fotelu do masażu przy relaksującej muzyce oraz w towarzystwie orzeźwiających smaków Orbit® odciąć się od szkolnych mikrostresów.

– Wrzesień dla uczniów to taki nowy rok, dlatego warto w tym czasie na nowo zdefiniować chwilę odpoczynku. Orbit® chce towarzyszyć młodym konsumentom w chwilach dla siebie i małych przerwach, stąd pomysł by stworzyć dla nich przyjemną przestrzeń relaksu – mówi Laura Lipska, Senior Brand Manager marki Orbit® w Mars.

Mobilne Strefy Chillu są dostępne przez cały wrzesień: we wrocławskim centrum handlowym Magnolia Park (1.09-7.09), w warszawskich Złotych Tarasach (8.09-14.09), w centrum handlowym Posnania (15.09-21.09) oraz w Forum Gdańsk (22.09-28.09). Strefy są bezpłatne i dostępne w godzinach otwarcia centrów handlowych.

Dodatkowe działania marki

W ramach wrześniowej aktywacji marka przygotowała również angażujące działania w SoMe. Od 8 września na TikToku dostępny jest filtr–gra, w której poprzez ruch głową można zbierać szkolne przedmioty, zdobywać punkty i tym samym przenieść się na Orbitę Chillu.

orbit

Kampanię wzmocniono również działaniami z młodzieżowymi influencerami na TikToku i Instagramie: Wiktorią Kuczyńską (@wixa.kuczynska), Miłoszem Skierskim (@miloszskierski), Katarzyną Borkowską (@miniborka), Alicją Tracz (@ala_tracz), Alessią Brenti (@aqualessia), Amelią Kwiatkowską (@ami_opowiada), Zuzą Baranowską (@growwithzuza), Aliną Gimbiej (@knopkaa.a), Amelią Kusztala (@ameliakusztala), Blanką Chmielewską (@blanka_chm), Borysem Ryskala (@borysryskala), Marcelem Gawrońskim (@gawronek007), Elizą Macudzińską (@macudzinska_b), Hanią Kordaszewską (@hashtaghania), Sarą Żyracką (@zaczarowanyswiatsary), Michaśką Długi (@kanalmisiaija).

Aktywacja potrwa do końca września. Za przygotowanie Stref Chillu odpowiada agencja Brandcomm, za działania na TikToku oraz z influencerami – agencja EssenceMediacom (WPP Media), za przygotowanie filtru AR na TikToku – studio kreatywne Lens That, za komunikację PR – agencja Garden of Words Group.


Więcej newsów z branży TUTAJ.