Logo

Marketing MIX

Maffashion i Avon promują profilaktykę

Avon w tegorocznej odsłonie inicjatywy Avon Kontra Rak Piersi zachęca kobiety, by wpleść samobadanie piersi w rytm domowego SPA – podczas aplikacji ulubionego balsamu czy relaksującej kąpieli przy świecach. W akcję włączyła się ambasadorka marki, Maffashion, która w wyjątkowej sesji zdjęciowej pozuje w geście samobadania, przełamując tabu wokół profilaktyki. Jak co roku działania wspiera sprzedaż produktów z Różową Wstążką. Ich zakup to nie tylko codzienna pielęgnacja, ale także realne wsparcie inicjatyw na rzecz zdrowia kobiet w Polsce.

tam

Profilaktyka w rytmie self-care

Wieczór z balsamem, zapachową świeczką i chwilą tylko dla siebie? To idealny moment, by zadbać nie tylko o samopoczucie, ale też o zdrowie. Avon w Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi zachęca, by domowe rytuały pielęgnacyjne połączyć z samobadaniem – bez stresu, za to z uważnością na własne ciało.

Ten prosty gest daje poczucie kontroli, a przede wszystkim może uratować życie. Samobadanie piersi to jeden z najprostszych, a zarazem najważniejszych nawyków profilaktycznych. Wystarczy kilka minut raz w miesiącu, by lepiej poznać swoje ciało i szybko wychwycić ewentualne zmiany. Dlatego Avon przypomina: im szybciej zaczniemy traktować to jako naturalny element dbania o siebie, tym więcej możemy zrobić dla swojego zdrowia.

Maffashion zachęca: badaj się regularnie

Do promowania tego nawyku Avon zaprosił swoją ambasadorkę, Maffashion. Influencerka wzięła udział w wyjątkowej sesji zdjęciowej, w której pozuje w geście samobadania, przełamując tabu wokół profilaktyki. Efekty współpracy będzie można zobaczyć w październiku w oficjalnych social mediach marki.

– Samobadanie piersi to coś, co każda z nas może zrobić dla siebie. To tylko chwila, a może uratować życie. Ja robię to regularnie, nie dlatego, że się boję, ale dlatego, że chcę być świadoma. Zachęcam każdą kobietę, by znalazła dla siebie ten moment – po kąpieli czy podczas wieczornego rytuału pielęgnacyjnego – przekonuje Maffashion.

Jej słowa to nie tylko osobista refleksja, ale też ważne przypomnienie, że samokontrola może być naturalnym, a nawet przyjemnym elementem codziennej troski o siebie. Wystarczy chwila uważności, moment na domową pielęgnację i świadomość, że dbanie o zdrowie to także nasza supermoc.

Kupujesz – pomagasz

Październikowe działania Avonu wspiera specjalna linia produktów z Różową Wstążką: nawilżający balsam z olejkiem kokosowym, krem do rąk, a także zapachowa świeczka, wygodna piżama i stylowa kosmetyczka, które niosą ważne przesłanie. Każdy zakup z tej kolekcji to coś więcej niż drobna przyjemność – to realne wsparcie, ponieważ cały zysk ze sprzedaży trafia na kampanię Avon Kontra Rak Piersi. Do tej pory marka sfinansował już 75 tysięcy badań i dotarł z edukacją do niemal 25 tysięcy młodych dziewczyn. To konkretne liczby, które pokazują, że każdy gest ma znaczenie.

Wszystkie produkty z Różową Wstążką można przez cały rok zamawiać u Konsultantek Avon lub kupić za pośrednictwem strony w cenie od 11,99 zł.


Wywiad z Dyrektor Generalną AVON Cosmetics Polska, Agnieszką Isą, do przeczytania–> tutaj.


Więcej newsów z branży TUTAJ.