
Z danych iPoster wynika, że podcienie Domów Towarowych Wars Sawa Junior w Warszawie przemierza miesięcznie nawet 1,1 mln osób. Jest to w większości pieszy ciąg komunikacyjny, co wiąże się ze znacznie dłuższym i bardziej jakościowym kontaktem z przekazem reklamowym.
– Są to ekrany zewnętrzne, ale mają zalety nośników DOOH indoor w galeriach handlowych – zapewniają wielokrotną ekspozycję na przekaz i dłuższy czas kontaktu z nim, zwiększając skuteczność i efektywność działań reklamowych. Z kolei lokalizacja w samym sercu Warszawy sprawia, że reklamy trafiają do bardzo szerokiej grupy odbiorców – tłumaczy Michał Wilczyński, dyrektor sprzedaży w iPoster.

Dotychczasowe cztery ekrany, których właścicielem stał się iPoster, w podcieniach tzw. Domów Towarowych „Centrum” zostały już wymienione przez firmę na nośniki DOOH najnowszej generacji. Obecne ekrany o wymiarach 3 m x 2 m i powierzchni reklamowej wynoszącej 6 m² wyposażone są w diody P3,9. Takie zagęszczenie diod jest idealne dla ekranów w galeriach handlowych, holach, terminalach, na eventach czy instalacjach semi-outdoor, czyli wszędzie tam, gdzie odległość od widza wynosi 4-10 m. Ich rozdzielczość wynosi 768×512 pikseli, co gwarantuje doskonałą jakość obrazu, wyraźne detale oraz realistyczne odwzorowanie treści. Atutem nośników jest również duża jasność wynosząca max. 6000 nitów, co zapewnia bardzo dobrą widoczność z daleka i wyraźne kolory obrazu nawet w pełnym słońcu. Ekrany są również wyposażone w automatyczną regulację jasności, dzięki czemu emitowane treści nie oślepiają nocą, a jednocześnie są dobrze widoczne w dzień. Z kolei kąty widzenia 160° w poziomie i 140° w pionie zapewniają czytelność obrazu z różnych perspektyw. Charakteryzują się również wysoką odpornością na warunki atmosferyczne, m.in. pył i wodę, co jest kluczowe w zastosowaniach zewnętrznych.
– Naszym priorytetem jest oferowanie najwyższej jakości nośników DOOH, ponieważ tylko one mogą realnie wspierać działania reklamowe klientów. Nie wystarczy być z przekazem w prestiżowej i cechującej się dużym ruchem lokalizacji, jaką niewątpliwe są Domy Towarowe Wars Sawa Junior – ten przekaz musi zostać zaprezentowany w najlepszy możliwy sposób. I nasze nowo zainstalowane ekrany to zapewniają – dodaje Wilczyński.
iPoster jest właścicielem i operatorem największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home w galeriach handlowych oraz przestrzeniach wokół galerii. W swojej ofercie posiada ponad 600 wysokiej jakości nośników typu totem i spectacular (wielkoformatowe nośniki digital) w 85 centrach handlowych w 54 miastach. W tym roku rozszerzył swoją ofertę o m.in o największy w Polsce jednoekranowy nośnik DOOH 3D na elewacji warszawskiego CH G-City Promenada. W planach ma uruchomienie kolejnych wielkoformatowych nośników typu spectacular w topowych lokalizacjach.
Materiał promocyjny