
tam
TikTok to przestrzeń, gdzie króluje kreatywność, odważne pomysły podbijają serca użytkowników, a innowacyjne kampanie wyznaczają nowe standardy zaangażowania i skuteczności. Konkurs TikTok Ad Awards powraca po raz czwarty, by wyróżnić marki, które nie boją się przekraczać granic oraz kampanie, które bawiły społeczność, pobudzały wyobraźnię i przyniosły realne rezultaty. W tym roku, po raz pierwszy w historii konkursu, jury przyzna również nagrodę w kategorii Greatest Impact. Laureatem zostanie marka, która w innowacyjny sposób wykorzystała potencjał TikToka, łącząc kreatywność, zaangażowanie społeczności i działania nastawione na realną zmianę społeczną.
Jury złożone z liderów i ekspertów z branży reklamy, marketingu i platform cyfrowych wyłoniło już nominowanych wśród zgłoszeń z Europy Środkowej. Na shortliście 4. edycji konkursu znalazło się 15 polskich firm, które zebrały łącznie aż 20 nominacji, dominując szczególnie kategorie Greatest Branding oraz Greatest Creative.
Które marki tym razem powalczą o tytuł najlepszych kampanii na TikToku?
Greatest Branding
Nagroda dla kampanii, które połączyły odważne, stworzone z myślą o TikToku kreacje z innowacyjnymi strategiami, skutecznie budując świadomość marki.
Nominowani:
● Knorr | Szama 24/7
● Pepsi | UNTOLD festival
● McDonalds | McCafé 6 PLN
● McDonalds | Super Combo
● Magnum | Bon Bon
● Kaufland | Grandma Icon
● Matrix
● Kaktus | Neřešto tariffs
● Samsung | EmbassZ
● Maybelline | Teddy Tint
● Plush
● Pracuj.pl
Greatest Performance
Kategoria wyróżniająca kampanie, które osiągnęły wyjątkowe wyniki sprzedażowe i skutecznie przełożyły kreatywność na realne działania użytkowników.
Nominowani:
● Media Expert
● SkyShowtime | Langer
● Yoxo
● SelfPay
● Flip.ro
● Sephora Romania | Black FridayFlip.ro
● Samsung Romania | Live Shopping
● Philips Romania | Lumea
● Konesso
Greatest Creative
W tej kategorii nagrodzone zostaną firmy, które wyróżnia kreatywne podejście do obecności na TikToku, od dobrze przemyślanego połączenia działań płatnych z organicznymi do kampanii, które rezonowały na platformie.
Nominowani:
● McDonalds | Bambi’s concert
● Maybelline | Get Ready With Me
● McDonalds | McWrap
● Lisner
● Lay’s
● Sklepy Komfort
● Knorr | Szama 24/7
● OLX | Jobs
● NYX
● Philips Romania | Lumea
Greatest Impact
Nowa kategoria wyróżniająca kampanie, które wykorzystały potencjał TikToka do tworzenia pozytywnej zmiany łącząc kreatywność z realnym wpływem i silnym zaangażowaniem społeczności. Liczy się nie tylko forma, ale i cel – jury ocenia zarówno storytelling i pomysłowość, jak i skuteczne połączenie działań płatnych i organicznych w ramach jednej kampanii.
Nominowani:
● Pepsi | UNTOLD festival
● Twister | Do It Yourself!
● BCR | Pensii
● BCR | Holiday season
● Rossmann | Run
● Pepsi & Lay’s
Greatest TikTok
Zgłoszenia z kategorii Greatest Creative, Greatest Branding i Greatest Performance rywalizują również o nagrodę główną – Greatest TikTok. Jest to tytuł przyznawany za najlepszą kampanię na TikToku: taką, która jednocześnie wyróżniła się kreatywnością, innowacyjnymi pomysłami w duchu TikTok-first i wzmocniła przekaz poprzez mądre wykorzystanie produktów reklamowych, osiągając w ten sposób imponujące rezultaty.
Finałowa gala TikTok Ad Awards 2025, na której poznamy zwycięzców, odbędzie się 10 grudnia w Warszawie.
Materiał promocyjny