
tam
Drukpolska w swojej kolekcji świątecznej oferuje:
Całość tworzy linię produktów, które można komponować w spójną wizualnie kolekcję — idealną do paczek świątecznych, upominków firmowych czy prezentów dla pracowników.

Kolekcja została opracowana specjalnie z myślą o działach marketingu i agencjach reklamowych.
Drukpolska zapewnia:
Dzięki temu nawet przy krótkich terminach można uzyskać efekt premium oraz gotowe materiały wizerunkowe o profesjonalnym charakterze.
Drukpolska udostępnia także zestaw narzędzi, które znacząco przyspieszają pracę, tj. katalog no-name z całą ofertą świąteczną (bez oznaczeń producenta) oraz komplet gotowych wzorów graficznych. Świąteczna kolekcja Drukpolska to gotowe rozwiązanie dla marek, które chcą budować pozytywny wizerunek poprzez estetyczne, angażujące i personalizowane upominki świąteczne.
Z ofertą firmy Drukpolska będzie można zapoznać się 11 i 12 lutego podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW, odwiedzając stoisko F16, Hala nr 1.
Trwa bezpłatna rejestracja TUTAJ.
Więcej newsów z branży TUTAJ.