
Lubella zaprosiła pracowników do wspólnego świętowania w atmosferze radości i lokalnej tożsamości. Agencja Creative Brand Stories odpowiadała za opracowanie koncepcji kreatywnej i produkcji wydarzenia oraz działania komunikacyjne obejmujące relacje z mediami, współpracę z twórcami internetowymi oraz przygotowanie paczek PR.
Podczas wydarzenia na uczestników czekał food truck w stylu Lubelli, serwujący dania z makaronem w kilku pełnych smaku odsłonach. Nie zabrakło również symbolicznego tortu oraz części oficjalnej, podczas której wyrażono podziękowania dla pracowników za ich codzienną pracę, zaangażowanie i energię.
Centralnym punktem wydarzenia była inauguracja muralu autorstwa Natalii Rak o łącznej powierzchni 2200 m², obejmujących ścianę hali magazynowej (970 m²) oraz pięć silosów (1230 m²). Kompozycja inspirowana lubelskim folklorem i naturą przedstawia m.in. jaskółki splecione nicią spaghetti, motywy zboża oraz elementy odwołujące się do lokalnej kultury.
– Najlepsze projekty rodzą się tam, gdzie kreatywność spotyka się z lokalną tożsamością. Ten event pokazał, jak silnie Lubella jest związana z Lublinem. To właśnie takie, wielowymiarowe działania na pograniczu sztuki i tradycji przynoszą nam ogromną satysfakcję i zostają w pamięci na długo – mówi Paula Glanc, PR Manager w Creative Brand Stories.
Więcej newsów z branży TUTAJ.