
Od poniedziałku, 8 grudnia, na półkach sklepów Lidl Polska gości wyjątkowa, limitowana kolekcja gadżetów, stworzona specjalnie z myślą o 34. Finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. To doskonała okazja, aby połączyć przedświąteczne zakupy z realną pomocą. W tym roku sieć handlowa stawia na różnorodność, oferując produkty zarówno dla dzieci, jak i dorosłych.
W asortymencie znajdują się kolorowe T-shirty (49,99 zł/szt.) i skarpetki (24,99 zł/para) z charakterystycznymi motywami orkiestrowymi, a także praktyczne akcesoria codziennego użytku, takie jak materiałowe torby (34,99 zł/szt.), kubki ceramiczne (34,99 zł/szt.), lunchboxy (29,99 zł/szt.) czy butelki termiczne (34,99 zł/szt.). Nie zabrakło również propozycji dla najmłodszych i całych rodzin – wspólne wieczory umilą puzzle (24,99 zł/zestaw) oraz kolorowanki (19,99 zł/zestaw), a organizację czasu w nowym roku ułatwią kalendarze trójdzielne (19,99 zł/szt.) i planery rodzinne (19,99 zł/szt.). Co najważniejsze, inicjatywa ta ma wymiar charytatywny. Cały zysk ze sprzedaży gadżetów trafi na szczytny cel 34. Finału WOŚP.
– Cieszymy się, że Lidl Polska jest z nami już 17 lat i także w tym roku wspiera działania Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Każdy kolejny rok pokazuje, że w sercach Polaków drzemie ogromna siła pomagania. Dzięki wielkiemu zaangażowaniu – zarówno klientów, jak i załogi Lidla – zebrano kwotę ponad 54 milionów złotych! To fantastyczny wynik. Dziękujemy za zaangażowanie wszystkim darczyńcom. Dalej gramy razem! – mówi Jerzy Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
34. Finał WOŚP to kolejny krok w walce o zdrowie dzieci w Polsce. Tym razem Fundacja podejmuje temat diagnostyki i leczenia chorób przewodu pokarmowego u najmłodszych. Hasło zbliżającej się edycji wydarzenia brzmi: Zdrowe brzuszki naszych dzieci. Dzięki środkom zebranym podczas 34. Finału WOŚP, który odbędzie się 25 stycznia 2026 r., możliwe będzie doposażenie placówek medycznych, co umożliwi skuteczniejszą diagnostykę i leczenie chorób przewodu pokarmowego u dzieci. Fundacja planuje zakupić najwyższej jakości innowacyjny sprzęt dla chirurgii przewodu pokarmowego, gastrologii endoskopowej oraz do endoskopii przewodu pokarmowego. Lidl Polska od lat aktywnie angażuje się w działania społeczne. W ramach minionego 33. Finału WOŚP sieć przekazała na zbiórkę imponującą kwotę ponad 5 mln zł.
– Lidl Polska to firma handlowa, która najdłużej w Polsce wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i jest to dla nas powód do dumy. Siłą naszej akcji jest 29 tysięcy pracowników-wolontariuszy. Podziękowania należą się także naszym klientom, którzy chętnie angażują się w zbiórki podczas codziennych zakupów. Mamy nadzieję, że podczas 34. Finału WOŚP razem uzbieramy sumę, która w realny sposób przyczyni się do poprawy standardów diagnostyki i leczenia najmłodszych pacjentów gastroenterologicznych – mówi Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska.
Dodatkowo, od środy, 10 grudnia, ruszy także tradycyjna zbiórka środków pieniężnych na rzecz 34. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wpłat dokonywać można w gotówce (do puszek) albo poprzez darowizny bezgotówkowe za pośrednictwem terminali płatniczych. Możliwość wsparcia finansowego trwać będzie aż do dnia Finału, czyli do 25 stycznia 2026 r. włącznie.
Więcej newsów z branży TUTAJ.