Logo

Marketing MIX

Thermomix® wychodzi na ulice. Vorwerk rozpoczął kampanię OOH

Marka znana z modelu sprzedaży bezpośredniej decyduje się na masową komunikację w przestrzeni miejskiej. Vorwerk Polska przygotował kampanię OOH dla Thermomix®, która od listopada do początku lutego przyszłego roku będzie widoczna w ośmiu największych polskich aglomeracjach pod hasłem „Poznaj kuchnię przyszłości”.

tam

Od citylightów po brandowany tramwaj

Vorwerk Polska, wspólnie z partnerem projektu, firmą AMS, uruchamia kampanię w mediach zewnętrznych na skalę ogólnopolską. Thermomix® pojawi się w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście, Poznaniu, Szczecinie, Łodzi oraz Górnośląskim Okręgu Przemysłowym. Działania obejmą 212 citylightów, 15 digital citylightów, 24 digital cityscreenów, 49 paczkomatów InPost. – Bardzo cieszymy się, że AMS może być częścią komunikacji marketingowej i wspierać promocję producenta, tak niezbędnych w każdym domu urządzeń, jak Thermomix. Realizacja wielokanałowej kampanii to szerokie dotarcie, które reklama Out-of-Home ma wpisane w swoje DNA – podkreśliła Katarzyna Zerbe Dyrektorka działu rozwoju biznesu AMS. Firma szacuje, że kampania wygeneruje około 30 milionów kontaktów z marką w okresie listopad 2025 – grudzień 2026.

Prócz tego wyłącznie we Wrocławiu pojawił się dodatkowy element kampanii (realizowany z firmą Nowe Media) – w pełni oklejony tramwaj marki Moderus, który od 10 listopada 2025 do 10 lutego 2026 kursuje po różnych trasach we Wrocławiu.

Apetyczne potrawy w centrum kampanii

Wizualna strona kampanii to zestawienie przejrzystych elementów – rozpoznawalna zieleń marki Thermomix® oraz apetyczne zdjęcia różnorodnych potraw – od śniadań po desery, które towarzyszą kluczowemu elementowi kampanii, czyli urządzeniu Thermomix® TM7. Każdy nośnik z reklamą zawiera QR kod kierujący do strony z możliwością umówienia prezentacji. Ten zabieg stanowi bezpośrednie połączenie działań offline z online.

– Poznaj kuchnię przyszłości to zaproszenie do świata, w którym gotowanie jest smaczne, szybkie, różnorodne i proste. Chcemy pokazać, że z Thermomix® TM7 każdy może codziennie tworzyć wyśmienite posiłki, od prostych śniadań po wyrafinowane obiady – z przyjemnością, oszczędzając czas i pieniądze. To właśnie ta wizja kuchni jest sercem naszej kampanii – mówi Agata Materna, Dyrektorka Marketingu Vorwerk Polska.

thermomix

OOH jako wsparcie dla sprzedaży bezpośredniej

Decyzja o wykorzystanie mediów OOH to strategiczny krok w kierunku budowania szerokiej rozpoznawalności urządzeń Thermomix® wśród potencjalnych klientów oraz wzmacniania wizerunku marki premium, a także wsparcia dla zespołu przedstawicieli handlowych. Kampania ma ułatwić nawiązywanie pierwszego kontaktu – przedstawiciele będą mogli odwoływać się do widoczności marki w przestrzeni miejskiej. Przedświąteczny timing działań również nie jest przypadkowy. To okres wzmożonego zainteresowania urządzeniami kuchennymi, a kampania w przestrzeni miejskiej wzmacnia równolegle prowadzone promocje marki (program wymiany starszych modeli, finansowanie 0%, zestawy akcesoriów).

Konsumenci jako ambasadorzy kampanii

Kampania OOH wspierana jest działaniem w social mediach. Vorwerk uruchomił konkurs #zlapthermomixnamiescie na Instagramie, w którym użytkownicy mogą wygrać nagrody za sfotografowanie reklamy Thermomix® w przestrzeni miejskiej i opublikowanie zdjęcia na swoim stories z oznaczeniem marki. Akcja potrwa do 14.12.2025 r.

To przemyślany ruch marketingowy – każde zdjęcie uczestnika to dodatkowy, organiczny kontakt z marką wśród jego obserwujących. Vorwerk w ten sposób zwiększa zasięg kampanii outdoorowej i zyskuje autentyczny user-generated content.

Masowa ekspozycja, ale indywidualna sprzedaż

Nowa kampania Vorwerk to połączenie dwóch pozornie przeciwstawnych strategii. Z jednej strony marka zyskuje masową widoczność, z drugiej zaś zachowuje model sprzedaży oparty na osobistych prezentacjach i bezpośrednim kontakcie z klientem.

To podejście pozwala budować świadomość marki na szeroką skalę, jednocześnie utrzymując kontrolę nad procesem zakupowym i ekskluzywny charakter produktu.


Przeczytaj wywiad z przedstawicielką marki Vorwerk –> TUTAJ.


Więcej newsów z branży TUTAJ.