Logo

Marketing MIXMedia & maszynyPROMO SHOWTylko w OOH magazine

Międzynarodowa promocja PROMO SHOW 2026

Targi PROMO SHOW zyskały na przestrzeni ostatnich lat wsparcie medialne od partnerów z różnych krajów. M.in. dzięki temu promocja wydarzenia dotarła do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami. Teraz, gdy do targów zostały niespełna dwa miesiące promocja nabrała tempa.

Z każdą kolejną edycją można zauważyć zdecydowany wzrost liczby zwiedzających z zagranicy. Wśród gości znalazły się osoby z blisko 25 krajów, w tym m.in.: Niemcy, Litwa, Łotwa, Estonia, Rumunia, Czechy, Słowacja, Ukraina, Wielka Brytania i wiele innych. Tak znaczny wzrost zainteresowania wydarzeniem jest wynikiem skutecznej międzynarodowej promocji, która przyciągnęła uwagę uczestników z całego świata. Organizatorzy promowali targi na takich europejskich imprezach, jak: Premium Sourcing (wrzesień 2025, Paryż, Francja), BALTIC Road Show (wrzesień 2025), Promo Baltic (październik 2025).

Już w styczniu przedstawiciele organizatora pojawią się w Niemczech na PSI, zapraszając na PROMO SHOW i informując o evencie. Ambasadorami są także sami wystawcy. Wielu z nich aktywnie uczestniczy w imprezach targowych na terenie całej Europy (i nie tylko). Podczas tych wydarzeń zapraszają odwiedzających ich stoiska na PROMO SHOW, dzięki czemu rozpoznawalność eventu rośnie – tylko na PSI do Düsseldorfu zabiorą ze sobą ponad 3000 zaproszeń.

Znaczenie ma także specjalna, unikalna formuła zaproszenia agencji reklamowych z całej Europy. Organizatorzy zapewniają wybranym gościom nocleg i zaproszenie na wieczorną Galę Wystawców. Ta impreza od lat jest postrzegana jako nieformalny trzeci dzień targowy, stwarzający doskonałą okazję do nawiązywania biznesowych rozmów w mniej oficjalnej atmosferze. W styczniu 2025 r. w Gali uczestniczyło ponad 1000 osób, w tym wystawcy oraz przedstawiciele agencji reklamowych z Polski i zagranicy.

Mocne wsparcie międzynarodowych partnerów medialnych

Międzynarodowi partnerzy targów PROMO SHOW nadają wydarzeniu wyjątkowy, globalny wymiar, wzmacniając jego pozycję na europejskiej mapie branżowej. Dzięki ich zaangażowaniu targi stają się przestrzenią nie tylko prezentacji innowacyjnych rozwiązań, lecz przede wszystkim budowania trwałych relacji i więzi biznesowych pomiędzy uczestnikami z różnych krajów. Wielokulturowa współpraca partnerów podkreśla rosnące znaczenie PROMO SHOW w świecie reklamy, marketingu i poligrafii.

eppi magazine (WA Media GmbH)

Kampanie bannerowe na stronie głównej i artykuły online:

Banner w newlsetterze:

Werbeartikel Nachrichten

Kampania w newlsetterze i artykuł zapowiadający targi

FYVAR 

Reklama prasowa w magazynie: FyvarPress Magazine

Banner na stronie głównej organizacji:

C!Mag Magazine, wsparcie medialne, kampania bannerowa, wymiana reklam w drukowanym wydaniu magazynu.

AIMFAP, kilkuletnie partnerstwo, kampania bannerowa na stronie głównej oraz logo w sekcji partnerzy.

aimfap

Artykuł na stronie głównej:

COMUNIKART, partnerstwo i wsparcie medialne targów Festiwal Marketingu oraz PROMO SHOW.

Verlagshaus Gruber GmbH

Sign China, partnerstwo medialne oraz wymiana reklam w drukowanych wydaniach OOH magazine oraz w oficjalnym katalogu SIGN CHINA 2026.

Wszyscy partnerzy targów:


Trwa bezpłatna rejestracja na targi PROMO SHOW – TUTAJ.