
Współpraca KITKAT i Formuła 1® jest największym globalnym partnerstwem w historii Nestlé i idealnie wpisuje się w filozofię KITKAT. Marka od dekad inspiruje do cieszenia się chwilami relaksu w myśl przesłania „Czas na przerwę, czas na KITKAT”. Wprowadzenie ikonicznego hasła do świata Formuła 1® pozwala jeszcze szerzej podkreślić znaczenie momentów odpoczynku i łączy dwie globalne społeczności w innowacyjnej współpracy, przewidującej szereg niezwykłych działań. W ramach partnerstwa zaplanowane są angażujące aktywacje dla konsumentów, które mogą zmienić przerwy w wyścigach – weekendy bez Grand Prix czy nawet przerwy techniczne – w wyjątkowe momenty.
Działania KITKAT i Formuła 1® rozpoczęły się jesienią 2025 roku w krajach Ameryki Południowej – inicjatywy wystartowały m.in. w Meksyku oraz w Brazylii. W Polsce marka planuje szereg aktywacji już w pierwszej połowie 2026 roku.

– Dzięki partnerstwu KITKAT i Formuła 1® możemy być częścią niezwykłego, motoryzacyjnego świata oraz jeszcze szerzej przypominać o tym, jak ważne są przerwy – nie tylko na co dzień, ale także podczas intensywnego czasu. Niezmiennie zachęcamy do chwil odpoczynku, umożliwiających podjęcie działań z nową motywacją. W ramach tej wyjątkowej współpracy przygotowaliśmy szereg aktywacji w Polsce, które będziemy realizować już wkrótce – mówi Sylwia Rutkiewicz, Brand Manager KITKAT, Nestlé Polska.
Działania w Polsce obejmą intensywną kampanię mediową w telewizji i digitalu, z humorystycznymi spotami nawiązującymi do Formuła 1® i kultowych batonów. Oprócz tego, na półkach pojawią się wyjątkowe opakowania partnerskie KITKAT x F1 oraz nowości stworzone w ramach tej współpracy. Całość wzmocnią liczne aktywacje w punktach sprzedaży i w przestrzeni OOH. Dodatkowo, marka przygotowała angażujące działania dla konsumentów, które pozwolą im poczuć prawdziwe emocje wyścigów.
Więcej newsów z branży TUTAJ.