• Reklama
  • E-Wydanie
  • Newsletter
  • Super Gift
  • POS STARS
  • Festiwal Marketingu
  • PROMO SHOW
  • Galeria
fb ins yt
Logo

  • TYLKO U NAS ∨
    • Obrazek
      Psychologia koloru w Retail Media – barwy a decyzje zakupowe | dr Marek Borowiński
    • Obrazek
      10 tysięcy litrów czekolady w muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel | Maciej Herman, Robert Zydel, Krzysztof Bogacz, Wedel
    • Obrazek
      Gdy POS waży więcej niż samochód. Kulisy rekordowej realizacji | Aleksandra Stankiewicz, ATS Display
    • Obrazek
      Nowa era Pier Luigi
    • Obrazek
      TedGifted: Gadżet, który trzyma markę. Dlaczego smycz reklamowa nie wychodzi z mody (i z budżetu)?
  • Marketing MIX ∨
    • Obrazek
      Już jutro targi Festiwal Marketingu
    • Obrazek
      Trend Track vol.2: Czy przesada staje się nową normą? Granice emocjonalnego egocentryzmu w relacjach i marketingu
    • Obrazek
      10 tysięcy litrów czekolady w muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel | Maciej Herman, Robert Zydel, Krzysztof Bogacz, Wedel
    • Obrazek
      Milka startuje z nową kampanią pod hasłem „Zasąsiadujmy się na dzień dobry”
    • Obrazek
      „Smaki dzieciństwa” – nostalgia w nowej kampanii Maczfit
  • Trade marketing ∨
    • Obrazek
      Żabka i Pomagam.pl połączyły siły w promowaniu dobroczynności
    • Obrazek
      Psychologia koloru w Retail Media – barwy a decyzje zakupowe | dr Marek Borowiński
    • Obrazek
      Gdy POS waży więcej niż samochód. Kulisy rekordowej realizacji | Aleksandra Stankiewicz, ATS Display
    • Obrazek
      Innowacyjne rozwiązania LED wyprzedzające potrzeby | Przemysław Szczepaniak, Crystal Panel
    • Obrazek
      in-Store Media: Jak marki wygrywają walkę o uwagę klienta w miejscu sprzedaży?
  • Event MIX ∨
    • Obrazek
      Energylandia proponuje więcej za mniej
    • Obrazek
      Konsekwencja, wiarygodność, wierność sobie | Kayah
    • Obrazek
      Bossa Nova Events współorganizatorem jubileuszu 35-lecia Grupy Maspex
    • Obrazek
      Minął premierowy Festiwal ZORZA 2025: Dawid Podsiało ogłosił kolejną stadionową trasę
    • Obrazek
      Eko incentive – małe kroki w stronę odpowiedzialnej przyszłości | Grażyna Łukaszyk, NU Horizons
  • GADŻETY ∨
      Aktualności Inspiracje
  • Media & maszyny ∨
    • Obrazek
      Clever Solutions stawia na Durst Tau i wchodzi na najwyższy poziom, kończąc z półśrodkami
    • Obrazek
      Centrum Kall Kwik zainwestowało w 5-kolorową drukarkę Revoria EC2100S 5UPER COLOUR od Fujifilm
    • Obrazek
      Canon wprowadza na rynek papier Red Label Zero, który gwarantuje wyjątkową jakość druku
    • Obrazek
      Najlepsze drukarnie Warszawa: druk cyfrowy i offsetowy 24/7
    • Obrazek
      Firma EFI nowym członkiem PSSiDC
    • Artykuły Promocyjne Druk Cyfrowy Etykiety i opakowania Wielki Format
  • Praca ∨
    • Obrazek
      Analiza Hays Poland: Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację poza miejscem pracy
    • Obrazek
      Badanie LiveCareer Polska: 28% pracowników w Polsce obawia się zwolnień grupowych
    • Obrazek
      Specjalistka/ Specjalista ds. sprzedaży i rozwoju rynku B2B | Capira
    • Obrazek
      Nowy raport InterviewMe: „Najlepiej płatne zawody w Polsce”
    • Obrazek
      40% Polaków nie wie, ile naprawdę kosztuje ich praca
DOSTAWCY > Lista Dostawców
EPSON EUROPE B.V.
EPSON EUROPE B.V.

Oddział w Polsce ul. Krakowiaków 48, Warszawa, 02-255

22 375 75 00

LFP@epson.pl

https://www.epson.pl/

Drukarka SureColor SC-F3000, to produkcyjny model DTG, wyposażony w wydajny system zasilania o pojemności 1,5 litra. 5-kolorowa SC-F2100 (DTG) z dołączanym oprogramowaniem Garment Creator, dla mniejszych firm do szybkiej produkcji koszulek, toreb, etc.

Portfolio druku sublimacyjnego obejmuje całą serię urządzeń, od biurkowego formatu A4 – SC-F100, SC-F500 (24”), SC-F6400/H (44”) oraz SC-F9400H (64”) z dodatkowymi kolorami fluoroscencyjnymi, oraz przemysłową SC-F10000/H (1,8m) do zastosowań m.in. w produkcji odzieży sportowej, meblarstwie i reklamie.

Nowa seria SureColor SC-T7700D / P6500D, to 5-kolorowe, szybkie i wydajne urządzenia dla biur i pracowni projektowych do drukowania projektów CAD oraz zastosowań Photo.

Rodzina urządzeń SC-S do produkcji reklam i oznakowań to m.in. SureColor SC-S40610 (64”), SC-S60610/L (64”) drukująca w CMYK i 10-kolorowa (w tym biały) SC-S80610/L (64”), zasilane z 1,5 litrowych zasobników z tuszem oraz nowa drukarka SC-R5010/L (64”) wyposażona w atrament żywiczny.

MonnaLisa to seria urządzeń do produkcyjnego cyfrowego druku na tkaninach (DTF) – bazowy model z tej serii to ML-8000 z ośmioma głowicami pracującymi z wydajnością 155 m2/h. Dostępne są także wydajniejsze urządzenia ML16/32 ML64.

Wyświetlanie wszystkich wyników: 2

  • Epson SureColor SC-F9400H

    Epson SureColor SC-F9400H

    ZOBACZ PRODUCT
  • EPSON SureColor SC-S80610L

    EPSON SureColor SC-S80610L

    ZOBACZ PRODUCT
Lista Dostawców
Logo

OOH magazine Sp. z o.o.,
Al. Roździeńskiego 86a/IIIc,
40-203 Katowice

Tel / Fax:+ 48 32 206 76 77
Skontaktuj się z nami:
redakcja@oohmagazine.pl
fb ins in
Newsletter



    Wysyłając zgłoszenie do newslettera zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych. Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się na naszej stronie internetowej Newsletter[acceptance]

    Przydatne Linki
    • Reklama
    • Newsletter
    • Super Gift
    • POS STARS
    • Festiwal Marketingu
    • PROMO SHOW
    • Projekt HORECA

    © oohmagazine

    2025 PFR Oohmagazine