Logo

Marketing MIX

Dziecięcy advertising

Ogłoszono wyniki pierwszej edycji konkursu Jetix Commercial Award, w którym dzieci głosowały na ulubioną reklamę.Statuetką zwycięzcy dzieci nagrodziły reklamę lalki Barbie, której producentem jest Mattel. Marketer został nagrodzony voucherem na realizację kampanii telewizyjnej w stacji Jetix.

Młodzi widzowie wyróżnili także kreacje reklamowe marki Cheetos, należącej do koncernu PepsiCo oraz figurek B-Daman – oferowanych przez firmę Hasbro. Reklamodawcy, których spoty uzyskały II i III lokatę w konkursie, odebrali vouchery na emisję spotów w serwisie internetowym Jetix On Demand.

Do udziału w konkursie Jetix Commercial Award zaproszono reklamodawców, których marki najczęściej pojawiały się na antenie telewizji Jetix w minionym roku. Ocenie dzieci poddano osiemnaście spotów reklamowych. Dzięki usłudze Jetix On Demand, filmy reklamowe można oglądać w serwisie internetowym jetix.pl. Na swoje ulubione spoty widzowie stacji głosowali przez trzy tygodnie, począwszy od 24 stycznia. W tym czasie stronę konkursową serwisu odwiedziło ponad dziewięćdziesiąt tysięcy osób. W głosowaniu wzięło udział blisko czterdzieści tysięcy dzieci. Ponad połowa głosujących podała uzasadnienie swojego wyboru.