Logo

Marketing MIX

Tej reklamy na pewno nie zobaczysz

 

Pojawiła się nowa forma marketingu – reklama trafiająca wprost do uszu konsumenta. Wykorzystuje się ją wewnątrz sklepów.

Twórcą nowego narzędzia marketingowego jest firma Holosonic Research Labs. Z głośników sklepowych puszczana jest wiadomość reklamowa, którą słyszą tylko klienci przechadzający się wśród regałów w określonej części sklepu. Urządzenia uruchamiane są przez czujniki ruchu.

Reklamy audio mogą być dobrym rozwiązaniem w obliczu coraz większego natłoku reklam wizualnych w sklepach. Marketerzy mają większą szansę na to, że zaintrygują klienta przekazem skierowanym wprost do jego uszu i zachęcą go do kupna swojego produktu.

Reklamy audio z sukcesem wykorzystuje telewizja CourtTV, która emituje je w tajemniczych przejściach w księgarniach, a głównym targetem tych reklam są osoby poszukujące powieści sensacyjnych. Urządzenia emitujące reklamy audio są już stosowane w Europie, jak również w Stanach Zjednoczonych.

Źródło: BizReport