Logo

Marketing MIX

Awanse i zmiany w TRIAS Event Engineering

Z początkiem sierpnia na stanowisko Dyrektora Technicznego awansował Piotr Wieczerzyński (na zdjęciu). Jednocześnie funkcję kierownika Działu Realizacji Imprez w TRIAS Event Engineering objęła Małgorzata Lubelska.

Piotr Wieczerzyński jako Dyrektor Techniczny odpowiada za zarządzanie gospodarką magazynową, sprawuje nadzór nad zasobami sprzętowymi oraz systemem Easy Job wykorzystywanym przy produkcji eventów.

W branży Piotr Wieczerzyński pracuje od 19 lat. Początkowo był zatrudniony w firmie GIG Technika Estradowa, która obecnie jako GIG Sp.  z o.o.  wchodzi w skład Grupy TRIAS. Od 2007 roku kierował Działem Oświetleniowym w TRIAS Sp. z o.o. Po utworzeniu spółki TRIAS Event Engineering zajmował stanowisko Kierownika ds. Technologii, a ostatnio p.o. Dyrektora Technicznego.

Małgorzata Lubelska zastąpiła Radosława Bogusza, który dotychczas pełnił funkcję p.o. Dyrektora Działu Realizacji Imprez. Jego współpraca z TRIAS Event Engineering zakończyła się w dniu 10 lipca br. Jako kierownik Działu Realizacji Imprez Małgorzata Lubelska podlega bezpośrednio Dyrektorowi Technicznemu. Do jej obowiązków należy tworzenie długofalowej strategii i rozwój Działu Realizacji Imprez, nadzorowanie i optymalizacja wykorzystania zasobów magazynowych, koordynacja projektów oraz zarządzanie zespołem działu i ekip technicznych.

Z rynkiem eventowym Małgorzata Lubelska jest związana od 2008 roku. Posiada doświadczenie w organizacji eventów, festiwali, szkoleń w zakresie obsługi dźwiękowej i multimedialnej. Wcześniej pracowała m.in. w  Teatrze Polskim we Wrocławiu na stanowisku  asystent dyrektora naczelnego i artystycznego,  w Event Serwis  jako projekt manager oraz GMB Pro Sound jako specjalista ds. sprzedaży. Jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego.