Wystartowała kampania komunikująca relaunch marki Soraya i promująca kremy liftingujące Soraya Liftensive. Działania realizowane są w prasie oraz Internecie. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy UM.
Kampania przebiegająca pod hasłem: „Najlepsza Przyjaciółka mojej skóry” związana jest z relaunchem marki. Odświeżony layout produktów oraz nowy koncept kreatywny i strategiczny mają na celu odmłodzeniu wizerunku marki Soraya.
Advertoriale produktów Sorayi będą obecne w magazynach kobiecych (Bauer Edipresse). Akcja obejmuje także działania displayowi na portalach Agory, Grupy Zwierciadło oraz inne aktywności w Internecie, na portach ogólnoinformacyjnych (WP, Onet).
W Internecie zastosowano także działania efektywnościowe na wybranych portalach kobiecych. Kampania potrwa do końca maj br.
Za zakup i planowanie mediów wykorzystanych w kampanii odpowiada dom mediowy UM.
JK