Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
WHD jest organizacją pożytku publicznego. Celem jej działalności jest nieodpłatne wspieranie i świadczenie opieki paliatywnej nad dziećmi, młodzieżą i młodymi dorosłymi ze schorzeniami ograniczającymi życie. Fundacja od wielu lat korzysta z outdooru w swoich działaniach. W kampanii wykorzystano w tym roku dwa nowe projekty plakatu. Kolorystyką i kształtem fontu nawiązują one jednak do poprzednich kreacji. Na jednym z plakatów wykorzystano grafikę chłopca, który przytula misia, a na drugim pojawia się sam miś.
Kampania realizowana jest na 50 nośnikach cityboard (6×3 m) w Warszawie. Do ekspozycji wykorzystano ekoplakat. Działania promocyjne ruszyły od pierwszych dni stycznia 2019 i potrwają do końca kwietnia br.
Więcej na www.cityboard.pl
JK