Logo

Marketing MIX

Nowy patron medialny konferencji MARKETING MIX

Nowym patronem medialnym został serwis fundacji internetPR.pl. To nowoczesny portal skierowany do kadry zarządzającej oraz profesjonalistów zainteresowanych szeroko rozumianą komunikacją i strategiami marketingowymi. Jest miejscem spotkań oraz dyskusji profesjonalistów, platformą wymiany informacji i opinii, a także bogatą bazą case study. Promuje szkolenia i wydarzenia branżowe.

Serwis internetPR.pl publikuje informacje branżowe oraz artykuły dotyczące branży komunikacji i współczesnego marketingu. Mamy świadomość, że komunikacja ewoluuje i wymaga coraz więcej wiedzy oraz umiejętności od specjalistów zajmujących się public relations i marketingiem.

– Chcemy wspierać dobry PR, pomagać w wymianie doświadczeń, a także badać i komentować zjawiska na rynku branżowym, jak również w społeczeństwie. Fundacja internetPR.pl działa od 2005 roku. Jest nowoczesnym portalem multimedialnym przygotowanym pod mobile-first index Google. Dzięki współpracy z infoWire.pl redakcja serwisu fundacji ma dostęp do studia telewizyjnego, jako jedna z nielicznych redakcji medialnych. Newsletter Fundacji InternetPR.pl trafia do bazy 2600 subskrybentów; Facebook: ponad 1000 obserwujących – mówi Milena Puszczak z internetPR.pl.

Konferencja MARKETING MIX odbędzie się 19 września 2019 r., w EXPO XXI Warszawa, podczas targów reklamy FestiwalMarketingu.pl.
Rejestracja, program oraz inne informacje znajdują się na stronie wydarzenia: www.marketingmix.com.pl
Organizatorem konferencji jest OOH magazine.

MW