Logo

Marketing MIX

ELECTRO SWING rozhuśtana impreza z nowym Desperadosem Mojito

Co zrobić, by droga na imprezę sama stała się epickim przeżyciem? Zmienić przystanek autobusowy w interaktywną muzyczną huśtawkę i przejąć kontrolę nad wydarzeniem. Desperados po raz kolejny przekroczył granice muzycznych eksperymentów i instalacją Electro Swing dosłownie rozbujał Bulwary nad Wisłą.

– Zauważyłem, że czasami nasz imprezowy nastrój znika, zanim dotrzemy z ekipą do klubu. Pomyślałem: czemu nie zrobić tak, żeby droga na imprezę sama się nią stała – mówi Drummeerr, czyli Adam Boguta, który podrzucił Desperadosowi pomysł na imprezę.

Na popularnych Bulwarach, obok tzw. schodków nad Wisłą, stanęła instalacja Electro Swing. W letnie wieczory tysiące osób przewija się tędy w drodze na imprezę. Muzyczne huśtawki zatrzymały imprezowiczów, zmieniając ich podróż w wydarzenie samo w sobie.

Instalacja składała się 6 huśtawek podwieszonych do stalowej konstrukcji. Każda huśtawka to inny instrument, ton lub efekt. Wszystkie podłączone są do głównego miksera DJ’a. Huśtawki wyposażono w system, który odczytuje ich ruch i komunikuje się ze sprzętem DJ’a. W zależności od sposobu huśtania, można dodać basy, werble, wokal, dźwięki pianina lub efekty specjalne. Bujając się, uczestnicy imprezy dołączali do setu granego przez DJ’a i zmieniali ulubione kawałki w muzyczny eksperyment.

O porządną dawkę imprezowego orzeźwienia zadbał nowy Desperados Mojito!

Electro Swing by Desperados to trzecie z serii wydarzeń „Wasze pomysły. Wasze imprezy. By Desperados”, podczas których Desperados realizuje najbardziej epickie z imprezowych pomysłów fanów marki. Producentem wydarzenia była agencja Brave. Za działania marki Desperados w digitalu odpowiada agencja K2. Media planuje i kupuje Starcom, a za obsługę PR odpowiada Agencja Roots.

MW