23 maja, podczas uroczystej Gali Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku, poznaliśmy najlepszych z najlepszych w branży reklamowej. Już po raz 18. redakcja miesięcznika „Media & Marketing Polska” wraz z pracownią badawczą Kantar Millward Brown przeprowadziła badanie satysfakcji klientów z usług świadczonych przez agencje.
Za Hand Made udany i aktywny rok. Czytamy w raporcie. Agencja zadbała o zróżnicowanie i powiększenie portfolio oraz poszerzyła zakres prac dla swoich największych klientów (…). Wzmocniła trzy zespoły: obsługi klienta, PR i współpracy z influencerami, a także social media (…). Niezmiennie zapewnia pełną obsługę reklamową – od strategii, telewizji, digitalu po druk.
Z raportu wynika, że klienci Hand Made są szczególnie zadowoleni z produkcji, strategii i podejście analitycznego. Na pytanie jakie to uczucie dowiedzieć się o kolejnym wyróżnieniu dla agencji, prezes Hand Made Artur Lalewicz odpowiada – Bezcenne! Dziękujemy naszym klientom i redakcji „Media & Marketingu Polska” za to, że po raz kolejny doceniliście naszą pracę.
– Jesteśmy dumni z całego naszego zespołu. Hand Made to ponad 50 niezwykłych, utalentowanych osób, które nie tylko realizują nietuzinkowe projekty z różnych gatunków komunikacji, ale przede wszystkim tworzą wyjątkową atmosferę i miejsce, które stało się jednym z ważniejszych na mapie agencji reklamowych w Polsce – dodaje Marcin Palarczyk, wiceprezes.